Ja nu ben ik gelijk weken van mijn apropos af johquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is een iets ander topic schat... In de servival-topics zijn we wat coulanter, maar dit is een topic voor Scan....
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
lafbek? Ik ben ge-edit door flugelstijn!![]()
Mijn eerste mod-edit...Ik ga ff een traantje laten want ben uitzinnig trots![]()
Inderdaad, en de mod is ongesteld... So beware...quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Excusez moi, ik dacht dat je 't zelf had weggehaald, maar het was de geldingsdrang van 'f nieuwe modje.![]()
Kijk jij maar uit mannetje, ik sta op het punt het bankstel van jouw buurman een verschrikkelijke recensie te geven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef versabommie het volgende:
De eerste keer is altijd het lekkerst....quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn eerste mod-edit...Ik ga ff een traantje laten want ben uitzinnig trots![]()
Ga mij maar vast bij een FA aandragen voor een bannetje, want ongestelde mutsen treiteren in mijn lust en mijn leven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inderdaad, en de mod is ongesteld... Dus beware...![]()
Als je het zo bekijkt ben ik persoonlijk verantwoordelijk voor de ontmaagding van Bommie...quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
De eerste keer is altijd het lekkerst....![]()
Steek ik je woonwagen in de hens!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:20 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit mannetje, ik sta op het punt het bankstel van jouw buurman een verschrikkelijke recentie te geven.
Moraalridder!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar als mijn dochter van 13 zelf over Mothers i like to fuck zou beginnen zou ik haar kuisheidsgordel een tandje strakker doen!![]()
![]()
Zo klinkt het weer bijna lief....quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt ben ik persoonlijk verantwoordelijk voor de ontmaagding van Bommie...![]()
editquote:
Geil, bel je me nog?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt ben ik persoonlijk verantwoordelijk voor de ontmaagding van Bommie...![]()
Had iets te maken met de trekhaak van Versabommie die niet door de APK keuring was gekomen voor gebruik op de Duitse snelweg of zo....quote:
quote:
quote:
quote:
ik moet zeggen, ze heeft iig wel een behoorlijke handelingssnelheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |