Misschien begrijpen andere mensen nu ook beter waarom ik me als eerste vrijwillig heb teruggetrokken uit de servival strijd .
Alles wat Ik deed en om werd afgestraft is nu standaard policy .... zieltjes winnen / stemafspraken / de regels wijzigen terwijl de regels van de vorige wijziging nog moeten worden uitgetypt / etc etc etc . en het zwart maken ( vanuit een " grappig " oogpunt , zoals anderen beweren , yeah right . ) Iemand anders beweerde ook al dat het zgn grappig allemaal bedoeld was die hatelijke opmerkingen , maar ik merk al dat er hier weinig mensen zijn die tussen de regeltjes door kunnen lezen , en zien dat de kritiek / stemmingmakerij / bashing ervanaf druipt ....
Waarom denk je dat er pas 5 !!!!!!!! mensen naar een meeting willen gaan dit jaar !! ??
Ooit aan het feit gedacht dat het wel eens serieus uit de hand zou kunnen gaan lopen tussen bepaalde personen ?????
Ik heb mij eerder uit een BB teruggetrokkem om soortgelijke redenen , waar ik om gek werd verklaard , maar de geschiedenis herhaalt zich meer en meer bij elke volgende BB .
Ik hou mij ook een beetje afzijdig de laatste 1½ week , want ik wil de verstandigste zijn , en nog WEL naar een evt meeting kunnen komen , maar om APK hier te quoten ....
" hij doet het alleen maar om te zien of hij support krijgt etc .... "
Nou , die van mij heeft hij ja , want blijkbaar zijn wij 2 van de weinigen die door hebben dat er meer over elkaar wordt geouwehoerd dan dat er over BB wordt gepraat .
Niks mis mee op stille , saaie momenten , en die hebben we helaas veel te veel deze BB , maar om dan elkaar af te gaan zitten zeiken , en dan alles goed te praten door te zeggen dat " het maar een grapje is " ...... nee , dat werkt op FOK niet meer .
Ik zag ook ergens dat er werd geopperd dat er volgend jaar maar paal en perk moet worden gesteld aan het aantal topics , en de zinloosheid van vele topics , met minimaal 3 extra modjes erbij ......
ZEKER DOEN !!!
En elke bashing poging direkt in de kiem smoren , want ik heb tot 2 maal toe aan den lijve ondervonden dat er met meer dan 2 maten wordt gemeten , zelfs tussen de modjes onderling , en daar speelt betrokkenheid van de modjes met enkele oudgedienden zeker een rol in.
Iemand die heel veel post , maar tevens constant poep praat over iemend moet OOK terecht worden gewezen en een ban krijgen . Jammer maar helaas als hij dan niet meer terugkomt , maar poep praten hoort er gewoon niet bij .... en ZEKER NIET over elkaar , daar zijn gewone chatrooms voor lijkt mij , dit is een BB forum ....
Zo , dit was ff mijn reactie , kom maar op nu tegen mij allemaal nu , want dat verwacht ik nu wel ....