Dat 'buikie' begint mij nu te intrigeren.quote:Op zondag 27 november 2005 02:34 schreef dvr het volgende:
Ja! En hij heeft jouw arm en jouw goddelijke buikie!
Haha, nee, daar trappen wij niet in. Grunberg is tot veel in staat, maar niet tot dit epos. En zeker niet tot het kweken van zo'n buikie.
Hij komt hoe dan ook dronken en geil thuis, of hij hem nog omhoog kan krijgen is een tweedequote:Op zondag 27 november 2005 02:34 schreef Nadine26 het volgende:
Een vraag van een geheel andere orde is:
Waar blijft D.?
Ik kan me best voorstellen dat je leuke vrienden hebt. Echt. Het is iets dat iedereen kan overkomen: het hebben van leuke vrienden. Maar het is HALF DRIE.![]()
Potverdrie Nadine! Deed je dat erom? Zo'n typisch Grunbergsiaanse herhaling??quote:Op zondag 27 november 2005 02:34 schreef Nadine26 het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je leuke vrienden hebt. Echt. Het is iets dat iedereen kan overkomen: het hebben van leuke vrienden.
Ik ben ook dronken en geil.quote:Op zondag 27 november 2005 02:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij komt hoe dan ook dronken en geil thuis, of hij hem nog omhoog kan krijgen is een tweede
Deze:quote:Op zondag 27 november 2005 02:39 schreef Nadine26 het volgende:
Dat 'buikie' begint mij nu te intrigeren.
Over welk buikie heb je het?!
Oeh! Maar die riem... daar maken Marek & ik altijd veel furore mee.quote:
Te laat voor wat?quote:Op zondag 27 november 2005 02:55 schreef Nadine26 het volgende:
Waarom moeten de mensen op wie je wacht altijd te laat komen?
Wat zijn dat eigenlijk voor ronde dingetjes - Nepalese muntjes, parelmoeren knopen?quote:Op zondag 27 november 2005 02:55 schreef Nadine26 het volgende:
Oeh! Maar die riem... daar maken Marek & ik altijd veel furore mee.
Xennia, ik wil je aan je kutje likken. Ik kan dat heel goed.quote:
't Is een leuke riem, zoveel moet gezegd worden.quote:Op zondag 27 november 2005 03:04 schreef dvr het volgende:
[..]
Wat zijn dat eigenlijk voor ronde dingetjes - Nepalese muntjes, parelmoeren knopen?
Niet zomaar een kat, mijn kat.quote:Op zondag 27 november 2005 03:05 schreef cioran63 het volgende:
Ik zie nu pas dat het een kat is in je aviator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |