Aah gossie issie verstotenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:44 schreef PLAE@ het volgende:
Dat gezeik op John altijd.
Iemand mag in Nederland vooral niet beter/slimmer/rijker dan de rest zijn want dan wordt ie verstotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zie john.
Graag gedaan, ook namens John...quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:43 schreef PC eend het volgende:
Fuck sjon.
Ilona bedankt voor het topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
profiteer ervan nu het nog kan,zal wel niet meer zolang durenquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het vanuit het buitenland echt geniaal!! Kan bijna alles 'live' zien van Talpa! Kun je van de andere zenders niet zeggen.
John Bedankt
waarvoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:24 schreef Gia het volgende:
Johnny bedankt, Johnny bedankt, Johnny, Johnny, Johnny bedankt.
Nee, maar omdat dat GRATIS kan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:29 schreef Classics het volgende:
[..]
waarvoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat je uren passief voor de buis hangt
een stelletje - waarschijnlijk op hun rookpatroon - geselecteerde nederlanders kan volgen in eea vage omgeving met debiele opdrachten
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kent Sjoh de Manager toch wel?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:01 schreef ChantalC het volgende:
Wie is Sjon?
je keihard in je poepgaatje laten nemenquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, maar omdat dat GRATIS kan.
Wat is tegenwoordig nog gratis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop