Ik vond de bonen leuk hoor! De bonen en de stip vond ik het leukstquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net zo leuk wordt als de bonen en de aardappelen![]()
En toen klikte ik op je fotoboek en toen zag ik..........niksquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Profiel zegt idd helemaal niets, je kan invullen wat je wilt, op I-net weet je het nooit of iemand ook is dat ie zegt dat ie is
Ja verdomme! Over 2 dagen is het weer maandag. Dat is pas rot!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over een uur is het GVD vier uur
Kut man dat is gewoon niet tof![]()
Ach jee. Had ze nog iets te melden?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hele discussies gevoerd met de dochter van scanman![]()
Bonen was zeer ok, vond karaoke ook erg leukquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vond de bonen leuk hoor! De bonen en de stip vond ik het leukst
Iets mis met nerds van 14?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. En dan kom je erachter dat je met een nerdje van veertien praat die je kind had kunnen wezen![]()
Dat is helemáál niet relaxtamundoquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over een uur is het GVD vier uur
Kut man dat is gewoon niet tof![]()
Nee het was een leuk nerdje. Maar hij had allang in bed moeten liggen, de tijd dat hij postte.quote:
Aangenaam, Morwenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
En toen klikte ik op je fotoboek en toen zag ik..........niks![]()
Aangenaam, 14-jarig pubertje![]()
1. U2quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef melke het volgende:
Hee, top 3! Wie staat er in jullie top 3?
Precies!!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. En dan kom je erachter dat je met een nerdje van veertien praat die je kind had kunnen wezen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef melke het volgende:
Ik weet niet meer hoe zij het verwoorde, maar het kwam er geloof ik allemaal op neer dat Tanja een crackhoer wasquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach jee. Had ze nog iets te melden?
Come to Mammaquote:
Ahumquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Precies!!!!!Gelukkig heb je daar bij dit subforum geen last van
Allemaal (ahum) volwassenen die hetzelfde denken (oke qua bewoners niet maar alla) en ongeveer dezelfde leeftijdsgroep hebben
![]()
Nee joh! Van BB natuurlijk. Maar kan het ook wel vinden met deze top 3quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
1. U2
2. Rory Gallagher
3. Coldplay.
Of bedoelde je dat niet.
quote:
Ga ik ook even doen, maar houd de streams aan je weet maar nooitquote:*streams uit heeft staan....muzika![]()
Ja graag. Enig. Verheug me er nu alweer op. Op weer zo'n geweldig boeiende weekopdrachtquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net zo leuk wordt als de bonen en de aardappelen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe zij het verwoorde, maar het kwam er geloof ik allemaal op neer dat Tanja een crackhoer was![]()
![]()
1: lieskequote:Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef melke het volgende:
Ja?!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:10 schreef melke het volgende:
[..]
Nee joh! Van BB natuurlijk. Maar kan het ook wel vinden met deze top 3
Alleen maar mannen?! Nee joh, alleen maar kijken naar geboer, geruk, scheten, sex- voetbal- en autopraat lijkt me niet echt leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |