quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef teamlead het volgende:navond samen
Queen & Paul op zdf... ik ben er klaar voor....
Ik zou echt geen nee zeggen als iemand me zo'n nieuwe mini cooper zou geven hoor! Bij een eend pas ik denk ik welquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er zijn twee wagens waar ik nooit in wil rijden: MIni Cooper en Eend. Sorry.
@ the heat of the moment zei hij dat, weet zeker als hij die opdracht kreeg voor iets heel goeds ertegenover dat hij het ook zou doen (zij het met enige tegenstribbelend)quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft idioot dat Joost het uit zijn strot kreeg dat je zelfs voor 10.000 euro nog niet die foto's weghaalt. Is die jongen van de pot gerukt ofzo???
Super Geil menschquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
De kusjesbrigade is weer op volle sterkte
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
De kusjesbrigade is weer op volle sterkte
Ik als ex-bijna-gokverslaafde-arme-student heb al mijn stufi erdoorheen gejaagd aan dat rotspelquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 heeft nog niet eens geboden ik ga dat maar eens doen en dan doorverkopen voor een stevige prijs
Heb zelf namelijk geen rijbewijs
Ja, stressmomentje. Denk dat hij hetzelfde zou doen als hij wist dat hij daarmee iemand terug zou krijgen. Toch gek hoe soms mensen daar het spel vergeten hequote:Op zaterdag 26 november 2005 02:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
@ the heat of the moment zei hij dat, weet zeker als hij die opdracht kreeg voor iets heel goeds ertegenover dat hij het ook zou doen (zij het met enige tegenstribbelend)
Dan heb jij nog nooit in een Opel Agila rondgetuftquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zeker niet. Ik zou gek worden van die vent als ik er naast zou zitten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rob is een strateeg en gelijk heeft ie. Ik weet niet of ik met hem overweg zou kunnen, niet altijd in elk geval. Kop, romp.......van elkaar trekken enzo![]()
Nee hoor, dat denk ik niet. Denk dat ze het begrijpen als ze weten dat het voor Ingrids terugkomst is. Die brieven en foto's zal Ingrid wel mee terug nemenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:13 schreef svann het volgende:
Dit kan voor Lieske wel eens net zulke gevolgen hebben als voor menno die homo-opdracht.
Morgen de ontknoping?
Nee idd! En Fiat Punto, ook heeeeeeeeeeeeeeel erg. Opel Corsaquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit in een Opel Agila rondgetuftOMG, wat een boutbak is dat zeg (ik had hem als vervangend vehikel na een ongeluk)
![]()
Ik heb een Toyota.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja dat kan je alleen maar ervaren en begrijpen als je zelf deelneemt aan zon programmaquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, stressmomentje. Denk dat hij hetzelfde zou doen als hij wist dat hij daarmee iemand terug zou krijgen. Toch gek hoe soms mensen daar het spel vergeten he
Ik zet het net aan en meteen afgelopenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef teamlead het volgende:navond samen
Queen & Paul op zdf... ik ben er klaar voor....
Tot vandaagquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
Nou ik heb het wel gezien voor vandaag, tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zet het net aan en meteen afgelopen
Toedeledokiquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
tot straksquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef cuall het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |