Ik ook, zeker omdat tijd er niet meer toe doet vrijwel. Het is een wereldje op zich.....quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:00 schreef Wup het volgende:
[..]
dat is een van de weinige dingen die ik me wel kan voorstellen, dat je dat soms gewoon vergeet
Ik wil nog niet dood gezien worden in die Mini Cooper.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik las 2 x 0.80 cent per sms.
Dat is drie en een halve Sjors.
Kunnen ze wel een Ferrari voor verloten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig Lamon en bong4002 zijn het met mij eens!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wis en klaarzekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou een zwarte zou mij wel passenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood gezien worden in die Mini Cooper.
Idd, het lijkt makkelijk als je je opgeeft van "o het is maar een spel"; reken maar dat het vies kan tegenvallen al is dat niet voor te stellen als je zelf nooit hebt deelgenomen aan BBquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, zeker omdat tijd er niet meer toe doet vrijwel. Het is een wereldje op zich.....
tssssskquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood gezien worden in die Mini Cooper.
In je togus zeker??quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou een zwarte zou mij wel passenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gelukkig Lamon en bong4002 zijn het met mij eens!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Rob!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Koekblik zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:05 schreef F4iTH het volgende:
[..]
tssssskom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou een moord doen voor zo'n bak.
Rob is een strateeg en gelijk heeft ie. Ik weet niet of ik met hem overweg zou kunnen, niet altijd in elk geval. Kop, romp.......van elkaar trekken enzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gelukkig Lamon en bong4002 zijn het met mij eens!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Rob!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die missie van Roel was ook de moeilijkste niet. Als hij gewoon iedere nacht buiten een paar sigaretten was gaan roken, kon hij onmoglijk betrapt worden. Vanachter die bloempotten kon hij iedereen die uit bed kwam in de gang al aan zien komen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:57 schreef Wup het volgende:
Dido: als dit een missie voor Lieske is, hoeft ze er weinig voor te doen
Roel: dit is geen missie van 1000 euro
nee, die drankopdracht van Dido was ingewikkeld
ôt môrnquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
"oet moen" Of hoe je dat ook normaal schrijftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pfff je hebt Ocean's twelve zeker niet gezien?quote:
Het was heterdaad toch? Als iemand gerookt heeft, ruik je dat direct als niet-roker namelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die missie van Roel was ook de moeilijkste niet. Als hij gewoon iedere nacht buiten een paar sigaretten was gaan roken, kon hij onmoglijk betrapt worden. Vanachter die bloempotten kon hij iedereen die uit bed kwam in de gang al aan zien komen.
Aaaah dat zou ze echt vreselijk vinden! Dat werd zeker weten ruzie. Hopelijk heeft BB mee geluisterdquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
Roel en Dido hebben het over dilemmas of Roel haar tijger zou doorknippen voor 5000 euro hij zou dat doen zegt ie en Dido helemaal verbaasdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* BONG4002 heeft nog niet eens geboden ik ga dat maar eens doen en dan doorverkopen voor een stevige prijsquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Pfff je hebt Ocean's twelve zeker niet gezien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(of was het een andere film?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kei cool vet gaaf super mega bak gewoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ganz Toll.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef teamlead het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.navond samenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Queen & Paul op zdf... ik ben er klaar voor....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nope no ruzie helemaal niets dus niet anders dan verwacht eigenlijk van deze groepquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:10 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaah dat zou ze echt vreselijk vinden! Dat werd zeker weten ruzie. Hopelijk heeft BB mee geluisterd
Er zijn twee wagens waar ik nooit in wil rijden: MIni Cooper en Eend. Sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Pfff je hebt Ocean's twelve zeker niet gezien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(of was het een andere film?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kei cool vet gaaf super mega bak gewoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef teamlead het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.navond samenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, Dido & Roelquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef melke het volgende:
Heeft iemand Lieske nou door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop