Ik ken die hele persoon niet eens, laat staan de fans. Was het ook alleen maar met nummer 1 en 2 eens. Ff vergeten erbij te zettenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken anders weinig Rory Gallagher-fans.
Je hebt het net gemistquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Coos het volgende:
En....gebeurd er nog iets??
Nou hij is inmiddels een beetje dood. Maar maakte mooie muziek, bluesrock.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ken die hele persoon niet eens, laat staan de fans. Was het ook alleen maar met nummer 1 en 2 eens. Ff vergeten erbij te zettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yepquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:18 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zeg.. mannen kunnen ook best lief, aardig en begripvol zijn hoor...
Dat kun je toch niet zeggen heee!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
crackhoer was toch ongeveer de aardigste bijnaam die tanja hier had?
* weigerde andere naam dan "zeug" te gebruiken
Ik zei er duidelijk bij, ik weet niet meer hoe zij het verwoordde, dit om eventuele discussie met scan hierover uit te sluitenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat ik bedoel: een heel verschil met Scan dan.
Hij is momenteel te druk in het smoelenboektopic anyhow.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei er duidelijk bij, ik weet niet meer hoe zij het verwoordde, dit om eventuele discussie met scan hierover uit te sluitenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
in het geval van tanja: ja hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:20 schreef melke het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet zeggen heee!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor. Je moet het politiek zien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat moet ik weer ontcijferen.
Sinterklaas ja! En de kerstman ook! De anderen, hmmm twijfel twijfelquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:18 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zeg.. mannen kunnen ook best lief, aardig en begripvol zijn hoor...
Ik kijk nog liever naar een potje schaken dat VIP BB!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
Even een discussie aanzwengelen:
Wat denken jullie van dit bericht?
Ik weet niet in hoeverre dit klopt maar vraag het me gewoon afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm...ligt er natuurlijk aan wie de VIPS zijn, ik vond BOBO's wel okquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een potje schaken dat VIP BB!
tsja... tis een melkkoe natuurlijk,...... Maar ik denk dat het afhangt van de deelnemers of ik het ga volgenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dit klopt maar vraag het me gewoon afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor mij hoeft het niet. Maar dat zei ik ook over Wie is de Mol met bekende Nederlanders en toen bleek Marc-Marie Huijbregts een schatje te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef BONG4002 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Dus zij gaat mee in je zakquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
in het geval van tanja: ja hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zelden zo iemand gezien die zo verschrikkelijk asociaal is... vreselijk mens....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond haar niet asociaal. Daarvoor moet je Tokkie heten. Ik vond haar meer eigenwijs. Lekker voor jezelf en de rest kan de pot op. Relativeren was ook niet haar sterkste punt. Als je bij Tanja eenmaal de fout in ging kon je het wel vergeten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
in het geval van tanja: ja hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zelden zo iemand gezien die zo verschrikkelijk asociaal is... vreselijk mens....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef melke het volgende:
[..]
Sinterklaas ja! En de kerstman ook! De anderen, hmmm twijfel twijfel
Nakluwe? Is dat Leidsssssssssssccccccccccchhhhhhhhhhendams?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit zo met het oog op de feestdagen in een nakluwe periode.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb gelezen dat Kelly er weer in komt! Als-je-blief zeg! Doe me dat niet aan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet. Maar dat zei ik ook over Wie is de Mol met bekende Nederlanders en toen bleek Marc-Marie Huijbregts een schatje te zijn.
a-sociaal als in "niet sociaal". Totaal geen aanpassingsvermogen, op geen enkele wijze rekening houden met de rest.. de één bewondert dat, de ander nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vond haar niet asociaal. Daarvoor moet je Tokkie heten. Ik vond haar meer eigenwijs. Lekker voor jezelf en de rest kan de pot op. Relativeren was ook niet haar sterkste punt. Als je bij Tanja eenmaal de fout in ging kon je het wel vergeten.
Weet ik toch ook wel! Heb nog een fiets van je gekregen. Wel eentje zonder versnellingen. Dat was eigenlijk niet de bedoeling. Maar heb er ondertussen toch wel begrip voor. Fouten zijn menselijk he Klaasquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.halloooooohhhhh..... joehooeeeeeeeeee!!!! ik besta echt hoor!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus mijn ouders...snif.......hebben weer gelogenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.halloooooohhhhh..... joehooeeeeeeeeee!!!! ik besta echt hoor!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zal mss geen kijkcijferkanon worden maar een leuk tussendoortje iigquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja... tis een melkkoe natuurlijk,...... Maar ik denk dat het afhangt van de deelnemers of ik het ga volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop