Niet álle mannen hoeven zo te zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen maar mannen?! Nee joh, alleen maar kijken naar geboer, geruk, scheten, sex- voetbal- en autopraat lijkt me niet echt leuk
Ja even terug schopte Joost tegen de deur van de DBKquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Coos het volgende:
En....gebeurd er nog iets??
crackhoer was toch ongeveer de aardigste bijnaam die tanja hier had?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jezus Christus.
Jij was naar bedquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Coos het volgende:
En....gebeurd er nog iets??
Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dus oan't moarn en tot morgen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
Naja ga maar eens slapen. Anders moet ik morgen m'n oud schoolgenoten onder ogen komen met wallen tot op m'n kin.
Trustenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
Naja ga maar eens slapen. Anders moet ik morgen m'n oud schoolgenoten onder ogen komen met wallen tot op m'n kin.
Trustenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oe wat kijk je streng ik word gewoon bang man niet normaal ik bibber helemaalquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij was naar bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Alleen maar mannen?! Nee joh, alleen maar kijken naar geboer, geruk, scheten, sex- voetbal- en autopraat lijkt me niet echt leuk
Trustenquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
ik accepteer de cookies.
Wat ik bedoel: een heel verschil met Scan dan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
crackhoer was toch ongeveer de aardigste bijnaam die tanja hier had?
* weigerde andere naam dan "zeug" te gebruiken
Dag lieve snaptnixquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Snaptnix het volgende:
ik accepteer de cookies.
Als je maar bang bentquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oe wat kijk je streng ik word gewoon bang man niet normaal ik bibber helemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Ah oke sorry, was Roel vergeten. Slapend niets doen op de bank hoort er dus ook nog bijquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:14 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.jouw beeld van mannen is toch niet helemaal correct hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ken anders weinig Rory Gallagher-fans.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef melke het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, naar de buurman.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij was naar bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:17 schreef melke het volgende:
[..]
Ah oke sorry, was Roel vergeten. Slapend niets doen op de bank hoort er dus ook nog bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben heel bangquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je maar bang bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben er ook weer eens vandoor als ik morgen nog fris en fruitig voor zoonlief morgen Sinterklaas kadootjes moet kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zonder hem he dat snappen jullie welJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus daaaag tot morgen avond weer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat moet ik weer ontcijferen. De buurman heet Pim en die had verdovende hasjdrugs in huis.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, naar de buurman.
Ik had een lijntje met Pim.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop