Goed zo meissie anders zit je net zoals Roel in de tang.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet vertellen wat ik moet doen. Word ik opstandig van.
Ik weet het niet hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wees gerust........ je leest het goed, maar ik bedoel dus de foto die hij wilde plaatsen van een van zijn geliefde huisdieren![]()
O, dat meppen we er wel uit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet vertellen wat ik moet doen. Word ik opstandig van.
Je hebt mailquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Maar nou heb ik je poes nog steeds niet gezien...![]()
![]()
kinderhand is snel gevuld hèquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me![]()
Voor jou een vraag.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorzit je dit nu ter plekke te verzinnen om de boel in de kiem te smoren
YESSSSSSSSSSSS............ Daan in de sneeuw. Is inderdaad een schatjequote:
Yeppp....... die loopt er echt schattig bij in de sneeuwquote:
O lieverd die zag ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij snapt die smiley erachter niet?![]()
Laterquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:08 schreef Coos het volgende:
Het is wel een teringherrie hiernaast.
Ik ga effe kijken of iemand nog behoefte heeft aan hulpverlening.![]()
Later![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
O lieverd die zag ik niet.
Ik ben niet zó smiley gericht.
IRL wel.![]()
Later![]()
Volgens mij welquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorzit je dit nu ter plekke te verzinnen om de boel in de kiem te smoren
Een rooie poesquote:
Hééé pas op jij, anders stuur ik de labrador op je afquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Yeppp....... die loopt er echt schattig bij in de sneeuw![]()
Jij moet mij niet gaan vertellen wat ik moet doen. Daar word ik opstandig van.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Beetje respect voor de oudere medemens.
Heb je haar binnen gekregen danquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:10 schreef M-en-A het volgende:
KRIBBET Wil je die poes nog op het topic hebben???
Owww... Coos is liev.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet mij niet gaan vertellen wat ik moet doen. Daar word ik opstandig van.
Dat jij valt voor de "charmes" van die ranzige ouwe smeerlap, is tamelijk schokkend.![]()
Okee, zal er goed voor zorgen... heeft een plekje bij de Labrador gekregenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je haar binnen gekregen danWist niet of het goed ging
![]()
De poes is voor eigen gebruik![]()
Ik heb hier iets lopen dat gek is op lappiesquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hééé pas op jij, anders stuur ik de labrador op je af![]()
Ik zit nu al een paar dagen te lezen en dit is het ECHT beste wat je geschreven hebtquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef versabommie het volgende:
ik nomineer henk.jansen!
Nou ja... dat is toch wel fijn om even bevestigd te zien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww... Coos is liev.
Maar ik hauw alleen van jauw![]()
Je vrouw zekerquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb hier iets lopen dat gek is op lappies![]()
Ach, zolang ons babytje gezond ter aarde komt en jij niet over bezoekregelingen zeurt vind ik alles best.quote:
Frustrerend hè, als je geen minpunten kunt geven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zit nu al een paar dagen te lezen en dit is het ECHT beste wat je geschreven hebt![]()
Haal me maar gelijk uit de lijst (doe je nog eens iets goed)
Maar ik ben Cali, ik wéét het alquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja... dat is toch wel fijn om even bevestigd te zien.![]()
![]()
En dat andere, dat ontdek je vanzelf wel, hopelijk zonder al te veel schade en schande.![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:24 schreef cuall het volgende:
ik ga maar eens kijken of mijn bed nog vrij is, gisteren was Versabommie er in gaan liggen
![]()
Gelukkig is APK naar het huisje verbanne, die meurt en snurkt, dus dat scheelt. Ik mis Isabeau wel hoor, de damesslaapkamer is niet meer het zelfde sinds zij weg is.
Nou luitjes, veel plezier en slaap lekker![]()
![]()
P.s. Kribbet, doe je voorzichtig met die poes, roodharigen zijn heel heet gebakerd hoor en snel ontvlambaar![]()
Zelfs + geven is al niet leuk meer, maar goed dat is een kwestie van smaakquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:24 schreef APK het volgende:
Frustrerend hè, als je geen minpunten kunt geven.
Beter teruglezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef Coos het volgende:
PcEend is ondertussen ook geruimd denk ik.![]()
Ook al dik 24 uur niet meer gezien.![]()
Je mag de babbie vijf minuten zien en dan weer ophoepelenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, zolang ons babytje gezond ter aarde komt en jij niet over bezoekregelingen zeurt vind ik alles best.
Ja en ik ben Bas Westerweel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar ik ben Cali, ik wéét het al![]()
Per jaar, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je mag de babbie vijf minuten zien en dan weer ophoepelen![]()
Je hebt weer mail (prive gebruik)quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Okee, zal er goed voor zorgen... heeft een plekje bij de Labrador gekregen![]()
Ook jaquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:35 schreef M-en-A het volgende:
Luitjes ik ga naar bed. Nog veel plezier.
Sweet dreams, en morgen gezond weer op.
![]()
![]()
Het is een hele slimme poesquote:
Lief he? Dat is onze Dido, ze heet dan wel Daan maar gedraagt zich als een prinsesjequote:Op zaterdag 26 november 2005 02:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Yeppp....... die loopt er echt schattig bij in de sneeuw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |