Wiequote:Op zaterdag 26 november 2005 00:20 schreef Jappie het volgende:
Voor Mau...vind ik het ook wel sielug idd
Ja goed hequote:Op zaterdag 26 november 2005 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vage quote, Hobbel?![]()
Rustig aan zeg, denk je nu echt dat ik je alleen maar dwars wil zitten? Ik geef gewoon een mogelijk probleem aan, hoef je niet gelijk te gaan katten? Nergens zeg ik dat jij iets MOET. Het is gewoon een opmerking, een discussiestuk. Demins zegt in feite precies hetzelfde maar daar lees je voor het gemak maar even overheen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij bent hier niet de baas
Doe niet zo Rob-achtig, beetje binnen lopen en dan gelijk zeggen hoe we hier de zaken moeten regelen
![]()
Die tijden staan allang vast![]()
Gelukkig had ik toch al de naam van OFFtopic, zelfs hierquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Erg mooi om te zien ja geeft echt een heerlijke sfeer.
Katten in de sneeuwlief zeg
Hebben ze dan geen hekel aan de kou en nattigheid![]()
Mijn lieve doofstomme moedertje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
Ze kijkt mee en leest mee en zonder tekst vindt ze je werkelijk de beste![]()
Tis ook allemaal erg vervelend hequote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks "nog even snel", ik volgde gewoon de instructies van Cuall op.
Wat ik "helemaal flauw" vind, is dat triomfantelijke naargeestige "Juffrouw! Hij is te laat, het telt niet hoor, het telt niet!"![]()
Laat me der in godsnaam buiten Joohanna, fight your own battle!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Rustig aan zeg, denk je nu echt dat ik je alleen maar dwars wil zitten? Ik geef gewoon een mogelijk probleem aan, hoef je niet gelijk te gaan katten? Nergens zeg ik dat jij iets MOET. Het is gewoon een opmerking, een discussiestuk. Demins zegt in feite precies hetzelfde maar daar lees je voor het gemak maar even overheen.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:20 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als je wilt lachen boek je maar een avondje Tineke Schouten.![]()
Doe niet zo Rob-achtig!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:27 schreef Coos het volgende:
Ik ga nu even echt wakker worden.
Als ik geweten had dat de aankondiging dat je gaat stemmen ook geldig is als stem had ik dat om 20.00 uur al gedaan.![]()
Nee, dan toch maar liever de rechtlijnige knoet van APK.
Hier krijg je alleen maar anarchie van.![]()
Gert je 1e post m.b.t. stemmen was op tijd, en telt dus gewoon mee. Nu ben ik er klaar meequote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks "nog even snel", ik volgde gewoon de instructies van Cuall op.
Wat ik "helemaal flauw" vind, is dat triomfantelijke naargeestige "Juffrouw! Hij is te laat, het telt niet hoor, het telt niet!"![]()
Kom op, de mensen die er een probleem van wilden maken, zaten daar gewoon op te ázen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Rustig aan zeg, denk je nu echt dat ik je alleen maar dwars wil zitten? Ik geef gewoon een mogelijk probleem aan, hoef je niet gelijk te gaan katten? Nergens zeg ik dat jij iets MOET. Het is gewoon een opmerking, een discussiestuk. Demins zegt in feite precies hetzelfde maar daar lees je voor het gemak maar even overheen.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:28 schreef versabommie het volgende:
tis dikke pret hier in huize Bommie
lallalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier in de "Parel van de Veluwe". Als hier 4 keer de stroom uitvalt omdat het sneeuwt en de stoere vuilnismannen laten je volle container aan de weg staan, en tot overmaat van ramp gooien ze het openbaar vervoer ook helemaal plat vanwege de sneeuw, dan wordt je misschien jaloers op de mensen die geen sneeuw hebben maar regen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben gek op sneeuwOnze hond blijft er in rollen en rennen
![]()
Heb nog een paar mooie foto's van een paar van onze katten in de sneeuw![]()
![]()
Maar helaas, hier ook alleen maar regen, ben jaloers op Limburg en de andere provincies![]()
In de goede oude tijd moesten de stemmen binnen zijn om 23.59u hoor. Een regelwijziging heb ik daarna niet gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Gert je 1e post m.b.t. stemmen was op tijd, en telt dus gewoon mee. Nu ben ik er klaar mee![]()
Lief zeg is altijd leuk zn gezelschap mee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig had ik toch al de naam van OFFtopic, zelfs hier![]()
's nachts om een uur of 01:30 loop ik altijd de laatste ronde met de hond en alle 5 de katten gaan dan gezellig mee de hele buurt door![]()
![]()
Bij regen lopen er nog 3 mee en is het helemaal bar en boos is het er maar 1, zelfs door de sneeuw![]()
Waar gaat het over zeg... lijkt het BB huis wel. Nutteloze doorlopende discussie. Met of zonder de stemmen van Gert was Maurisico eruit. Zo en nu accepteren en zand erover. KLAAR!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Gert je 1e post m.b.t. stemmen was op tijd, en telt dus gewoon mee. Nu ben ik er klaar mee![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor, jullie bekijken het maar allemaal.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op, de mensen die er een probleem van wilden maken, zaten daar gewoon op te ázen.
Waar hebben we het helemaal over. Nergens voor nodig om nu weer moeilijk te gaan doen over regeltjes aanpassen.![]()
Tegen zoveel lolligheid kan ik niet opquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:28 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een tandartsbezoekje zo te zien!![]()
na gewoon heel simpel...quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Kee luizebol...nu dus zeg maar nog ff de details van jouw aanstaande exit doornemen.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Morgen weer chaos! KLAAR!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waar gaat het over zeg... lijkt het BB huis wel. Nutteloze doorlopende discussie. Met of zonder de stemmen van Gert was Maurisico eruit. Zo en nu accepteren en zand erover. KLAAR!![]()
Vandaarquote:
Cruela, ik denk niet dat je objectief bent, omdat je een nat slipje krijgt van Jappie!quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op, de mensen die er een probleem van wilden maken, zaten daar gewoon op te ázen.
Waar hebben we het helemaal over. Nergens voor nodig om nu weer moeilijk te gaan doen over regeltjes aanpassen.![]()
En dat haakje staat ook verkeerd om.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef Jappie het volgende:
Welke ouwe gek heeft trouwens dit topic nummer #38 meegegeven
denk niet dat Jappie zich eraan houdt !quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
En nu eens kijken of die zure naargeestige grootsmoel [afbeelding] zich aan zijn woord houdt.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cruela, ik denk niet dat je objectief bent, omdat je een nat slipje krijgt van Jappie!
Geeft niet joh, neemt niemand je kwalijk. Morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Tegen zoveel lolligheid kan ik niet op![]()
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jij kan het spel niet lijen, ik zeg we maken Coos spellijer!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Bommeltje, als er gevoelens bij spelen, is er nooit sprake van objectiviteit
![]()
24 uur, lijkt me toch aardig duidelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
In de goede oude tijd moesten de stemmen binnen zijn om 23.59u hoor. Een regelwijziging heb ik daarna niet gezien.![]()
Cuall blijft gewoonquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jij kan het spel niet lijen, ik zeg we maken Coos spellijer!
Lijkt me allamaal erg leukquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zit hier in de "Parel van de Veluwe". Als hier 4 keer de stroom uitvalt omdat het sneeuwt en de stoere vuilnismannen laten je volle container aan de weg staan, en tot overmaat van ramp gooien ze het openbaar vervoer ook helemaal plat vanwege de sneeuw, dan wordt je misschien jaloers op de mensen die geen sneeuw hebben maar regen.![]()
Maarrrr........ ondanks al die overlast vind ik het ook mooi om de sneeuw te zien. Momenteel op de tuinbank bijna 20 cm hoge sneeuwMaar wel vol spanning of de stroom het weer begeeft, want af en toe zwakt de lichtkwaliteit van de lamp behoorlijk af
![]()
(Wel romantisch trouwens al die kaarsjes die branden voor het geval dat.....)
niet zo boos kijken joh, je lijkt nu net op naaD!quote:
No problemoquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
na gewoon heel simpel...
Utreg wint of gelijkspel = Jappie exit
Ajax wint = Versabommie exit.
gelijkspel mag ook veranderd worden maar je was zo zeker van een 1-4 overwinning van ajax dat je van mij je geld mag pleuren waar je vuige muil ook ligt![]()
Zodra het hele stem / nominatie gelul over is zal ik een leuke foto plaatsen van mijn kanjersquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lief zeg is altijd leuk zn gezelschap mee.
Zie t helemaal voor me alle katten in de achter volging achter je aan![]()
Katten en honden zijn![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
En dat haakje staat ook verkeerd om.![]()
Kan nog bozer mij een naad noemenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet zo boos kijken joh, je lijkt nu net op naaD!
Fine with me, I love chaos.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:38 schreef cuall het volgende:
24 uur, lijkt me toch aardig duidelijk![]()
Koest, affff, in je hok jijquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lijkt me allamaal erg leuk![]()
Gelukkig wonen wij niet in een container (en zeker geen volle) dus een beetje sneeuw of regen deert ons niet![]()
Erg jammer dat je plu stuk is en je door de regen en de sneeuw naar buiten moet zonder bescherming![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Indien Ajax idd jullie kont Sgopt met bovenstaande cijfers dan eis ik behalve jouw exit ook een openlijke excuusbrief annex liefdesverklaring voor al wat Ajax Amsterdam is hier publiekelijk op het forum![]()
Leuk ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zodra het hele stem / nominatie gelul over is zal ik een leuke foto plaatsen van mijn kanjers![]()
Ik heb nog een website met veel van hun foto's dus daar pik ik er wel eentje van![]()
Hoor ik een vrijwillige exitquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor, jullie bekijken het maar allemaal.
Alleen achteraf niet gaan janken he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |