Heb je haar binnen gekregen danquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:10 schreef M-en-A het volgende:
KRIBBET Wil je die poes nog op het topic hebben???
Owww... Coos is liev.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet mij niet gaan vertellen wat ik moet doen. Daar word ik opstandig van.
Dat jij valt voor de "charmes" van die ranzige ouwe smeerlap, is tamelijk schokkend.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okee, zal er goed voor zorgen... heeft een plekje bij de Labrador gekregenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb je haar binnen gekregen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wist niet of het goed gingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De poes is voor eigen gebruikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb hier iets lopen dat gek is op lappiesquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hééé pas op jij, anders stuur ik de labrador op je afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit nu al een paar dagen te lezen en dit is het ECHT beste wat je geschreven hebtquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef versabommie het volgende:
ik nomineer henk.jansen!
Nou ja... dat is toch wel fijn om even bevestigd te zien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww... Coos is liev.
Maar ik hauw alleen van jauwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je vrouw zekerquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb hier iets lopen dat gek is op lappiesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, zolang ons babytje gezond ter aarde komt en jij niet over bezoekregelingen zeurt vind ik alles best.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik hauw alleen van jauwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frustrerend hè, als je geen minpunten kunt geven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik zit nu al een paar dagen te lezen en dit is het ECHT beste wat je geschreven hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haal me maar gelijk uit de lijst (doe je nog eens iets goed)
Maar ik ben Cali, ik wéét het alquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja... dat is toch wel fijn om even bevestigd te zien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat andere, dat ontdek je vanzelf wel, hopelijk zonder al te veel schade en schande.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:24 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik ga maar eens kijken of mijn bed nog vrij is, gisteren was Versabommie er in gaan liggenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig is APK naar het huisje verbanne, die meurt en snurkt, dus dat scheelt. Ik mis Isabeau wel hoor, de damesslaapkamer is niet meer het zelfde sinds zij weg is.
Nou luitjes, veel plezier en slaap lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
P.s. Kribbet, doe je voorzichtig met die poes, roodharigen zijn heel heet gebakerd hoor en snel ontvlambaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelfs + geven is al niet leuk meer, maar goed dat is een kwestie van smaakquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:24 schreef APK het volgende:
Frustrerend hè, als je geen minpunten kunt geven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beter teruglezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef Coos het volgende:
PcEend is ondertussen ook geruimd denk ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook al dik 24 uur niet meer gezien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je mag de babbie vijf minuten zien en dan weer ophoepelenquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, zolang ons babytje gezond ter aarde komt en jij niet over bezoekregelingen zeurt vind ik alles best.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja en ik ben Bas Westerweel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar ik ben Cali, ik wéét het alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en ik ben Bas Westerweel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Per jaar, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je mag de babbie vijf minuten zien en dan weer ophoepelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt weer mail (prive gebruik)quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Okee, zal er goed voor zorgen... heeft een plekje bij de Labrador gekregenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Per decennium.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Per jaar, mag ik hopen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je vrouw zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:35 schreef M-en-A het volgende:
Luitjes ik ga naar bed. Nog veel plezier.
Sweet dreams, en morgen gezond weer op.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een hele slimme poesquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef cuall het volgende:
[..]
......van je poes zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lief he? Dat is onze Dido, ze heet dan wel Daan maar gedraagt zich als een prinsesjequote:Op zaterdag 26 november 2005 02:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Yeppp....... die loopt er echt schattig bij in de sneeuwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop