Goed zo meissie anders zit je net zoals Roel in de tang.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet vertellen wat ik moet doen. Word ik opstandig van.
Ik weet het niet hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wees gerust........ je leest het goed, maar ik bedoel dus de foto die hij wilde plaatsen van een van zijn geliefde huisdieren![]()
O, dat meppen we er wel uit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet vertellen wat ik moet doen. Word ik opstandig van.
Je hebt mailquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Maar nou heb ik je poes nog steeds niet gezien...![]()
![]()
kinderhand is snel gevuld hèquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me![]()
Voor jou een vraag.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorzit je dit nu ter plekke te verzinnen om de boel in de kiem te smoren
YESSSSSSSSSSSS............ Daan in de sneeuw. Is inderdaad een schatjequote:
Yeppp....... die loopt er echt schattig bij in de sneeuwquote:
O lieverd die zag ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij snapt die smiley erachter niet?![]()
Laterquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:08 schreef Coos het volgende:
Het is wel een teringherrie hiernaast.
Ik ga effe kijken of iemand nog behoefte heeft aan hulpverlening.![]()
Later![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
O lieverd die zag ik niet.
Ik ben niet zó smiley gericht.
IRL wel.![]()
Later![]()
Volgens mij welquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorzit je dit nu ter plekke te verzinnen om de boel in de kiem te smoren
Een rooie poesquote:
Hééé pas op jij, anders stuur ik de labrador op je afquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Yeppp....... die loopt er echt schattig bij in de sneeuw![]()
Jij moet mij niet gaan vertellen wat ik moet doen. Daar word ik opstandig van.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Beetje respect voor de oudere medemens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |