Probeer anders eens checkdisk, misschien dat die iets oplevertquote:Op donderdag 1 december 2005 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mensen, ik heb Windows altijd op een aparte partitie hoor! Sterker nog: Me muziek, me games, me films, me foto's, me setups staan allemaal op een aparte partitie!![]()
Alleen als ik iets wil openen van een van die partities die op me 2e schijf staan (de slave-schijf zeg maar) dan krijg ik die foutmelding! Dus misschien is me schijf wel naar de knoppe.
Hehe overal zijn die dingen uitverkocht, gewoon omdat Microsoft er nog te weinig levert. Ik las vandaag dat ze duurder worden omdat ze er zo weinig hebben.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:43 schreef RudyCarell het volgende:
damn net de otto aan de lijn gehad over mijn bestelde 360.. krijg ik te horen dat ze hem nog niet op voorraad hebben! en wel reclame maken dat je hem kon preorderen en hem dan 2 december zou hebben, nu zeggen ze dat er staat dat de levertijd tot 3 weken is! ik hoop dat ik iemand aan de telefoon had die er niets van mocht weten of zo... ik wil hem morgen!
Neeeeeeeeeeeee...quote:Op donderdag 1 december 2005 15:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe overal zijn die dingen uitverkocht, gewoon omdat Microsoft er nog te weinig levert. Ik las vandaag dat ze duurder worden omdat ze er zo weinig hebben.
luister nou eens!quote:Op donderdag 1 december 2005 00:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee maar er is een optie om ze weer aan het menu start te voegen ondanks ze al geïnstalleerd zijn. Of dat nou met een programma was of niet, maar er was een optie.
Wat wil je weten dan ?..of ik met korting kan krijgen.? Ja..ik welquote:Op donderdag 1 december 2005 12:33 schreef escape_nl het volgende:
[..]
j
Heeft iemand ervaring mee en d3k3i kan je me meer vertellen?
Ik werk niet in een winkel......quote:Op donderdag 1 december 2005 17:35 schreef Incolumis het volgende:
welke winkel werk je dan di3ki3?
Switch?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:40 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ik werk niet in een winkel......
De winkels halen wel hun zooi bij 't bedrijf waar ik werk.
warm,erg warmquote:
Van Switch ken ik er niet zo veel...gelukkigquote:Op donderdag 1 december 2005 17:44 schreef Incolumis het volgende:
ken je Andrew toevallig bij Switch?
ik heb zo'n Zalman ding en die zijn uber stilquote:Op donderdag 1 december 2005 19:11 schreef Incolumis het volgende:
mijne klinkt als een stofzuiger, komt door de vliegtuigmotor die dienst doet als cpu koeler
(Jet 7)
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Iedereen loopt altijd te zeuren over het geluid dat een pc maakt, maar als je je pc kunt horen dan staat het volume van je boxen/headset gewoon te laag...
Ik heb hier nog een 5.1 setje staan. Heb net andere speakers dus vandaar. Het gaat om de Creative T5400, ongeveer 8 maandjes oud.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Overigens, iemand nog een leuke tip voor een nieuwe set boxjes 7.1 of 5.1 ? Voor een studentenprijs, dus <100,-.
Dacht zelf bv hieraan:
[afbeelding]
Dacht ik alquote:Op donderdag 1 december 2005 19:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb hier nog een 5.1 setje staan. Heb net andere speakers dus vandaar. Het gaat om de Creative T5400, ongeveer 8 maandjes oud.
ben ook nog niet uit wat voor kast het wordt. Moet die P180 nog eens uitzoeken tegenover die Sonata II.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Nog even over Jedi z'n PC keuzeneem iig niet de boxed versie van je CPU. Als die net zo 'goed' is als die van een normale AMD64 dan maakt ie echt een teringherrie alstie vol draait. Lekker een ander koelertje opstoppen
Nee, absoluut geen must. Dan kun je je voeding onderin de kast hangen en je moederbord op de kop. Het zou beter voor de warmte ontwikkeling moeten zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef jpjedi het volgende:
Is een BTX kast een must?
Doenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef jpjedi het volgende:
Moet die P180 nog eens uitzoeken tegenover die Sonata II.
Welke stripesize ga je gebruiken en hoe groot worden de schijfjes?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:20 schreef jpjedi het volgende:
Dit wordt hem dan...
Bij Dickie in de "aanbieding" voor 1133,00![]()
Hij is besteld, met 7800GTX TOP - kaartje en Raid 5
http://www.go-l.com/news/(...)ex.htm#anchornewmach
16.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:26 schreef JK het volgende:
[..]
Welke stripesize ga je gebruiken en hoe groot worden de schijfjes?
jaja die is gek..heb geen geldboom in de tuinquote:Op donderdag 1 december 2005 22:36 schreef Incolumis het volgende:
hey vet man, ga je die grote tft ook halen, met 5 schermen naast elkaar?
kan bf2 eindelijk op high bij jequote:Op donderdag 1 december 2005 22:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
16.
Het wordt trouwens de MACH DUO64
Top dat je wil komen en natuurlijk hebben we een plekkie voor je!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil ook wel op jullie feestje komen, als het mag. Heb al een mailtje naar Jedi en Di3ki3 gestuurd.
Als ik kan blijven slapen dan wil ik wel meerijden met Di3ki3. Ik woon in Apeldoorn. Ik zou eventueel ook zelf kunnen rijden, voor het geval er geen plek is in Huize Jedi.
Ik heb geen datum opgegeven, ik merk wel wanneer jullie het doen, als ik niet kan dan heb ik gewoon pech.
Ik heb vanavond mijn eerste dogfights gewonnen in een vliegtuig, sterker nog ik ben nog niet neer geschoten, maar dat komt nog wel. 6 potjes gespeeld en alle 6 gewonnen met de FoD squad. Ik heb trouwens op de FoD server gespeeld, we hadden hem zowaar vol![]()
Onze eigen admin kon er niet meer in en het kicken werkte uiteraard niet. Deze versie van Bf2cc is echt ruk![]()
Je zag in beeld 10x voorbijkomen player is being kicked to make room for admin, maar ze gingen er niet uit.
Wat trouwens wel goed werkte was het spelers overgooien naar het andere team. Op die manier speelden we met 4 FoD-ers in 1 squad + onze eigen commander![]()
Da's ook meteen de reden dat we niet verloren![]()
Mooi man.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:33 schreef jpjedi het volgende:
Top dat je wil komen en natuurlijk hebben we een plekkie voor je!
Goeie tips. Overigens werkte het kicken in vorige versies wel.quote:BF2CC is idd erg ruk maar voor je teams kun je wel mensen met een bepaalde tag uitzonderen van de teambalance. (optie in de deamon). Voor kicken gebruik ik bannen en dan zet ik ban period op 1 minuut. Dan werkt het wel direct.
Ik hoop met je meequote:Ik hoop dat bf2cc snel uit de beta fase is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |