Nee..als je mee wilt moet je mij even een mailtje (Suikermais@home.nl) sturen met de data waarop je kunt . We gaan uit van de 3 weken ná kerst. Kies de dagen waarop je sowieso vrij bent. Uit alle datums die we dan binnen krijgen kiezen we een datum waarop de meeste Boffers kunnen komen.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er al een datum vastgesteld dan?
Als dat alles is na je upgradequote:Op woensdag 30 november 2005 14:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb 2 gig waarvan 1,5 werkend, zucht.... Wellicht moet ik dus terug naar Alternate.
dries1quote:Op woensdag 30 november 2005 21:08 schreef JumperJack het volgende:
X-Fire geinstalleerd
![]()
ben nu wat BoF-fers aan het toevoegen. di3ki3 is toegevoegd.
mijn x-fire = jumperjack
START is niets meer dan een verzameling snelkoppelingen die te vinden zijn onder My Documents & Settings -> <insert user> -> menu start.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bij mij doet ook alles het!! Heb alleen ff een vraag. Al mijn spellen die ik heb geïnstalleerd staan op de D schijf. Nu heb ik de C schijf geformatteerd dus de spellen staan niet meer in onder programma's in het menu START. Weet iemand hoe ik ze daar weer krijg aangezien de spellen nog WEL geïnstalleerd zijn
Waarom geen DDR2?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:04 schreef jpjedi het volgende:
Mijn eisen:
-7800GTX
-AMD X2 3800+
-2gig ddr
uhm moet ik hier nou echt op antwoorden of niet?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bij mij doet ook alles het!! Heb alleen ff een vraag. Al mijn spellen die ik heb geïnstalleerd staan op de D schijf. Nu heb ik de C schijf geformatteerd dus de spellen staan niet meer in onder programma's in het menu START. Weet iemand hoe ik ze daar weer krijg aangezien de spellen nog WEL geïnstalleerd zijn
Nee maar er is een optie om ze weer aan het menu start te voegen ondanks ze al geïnstalleerd zijn. Of dat nou met een programma was of niet, maar er was een optie.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
uhm moet ik hier nou echt op antwoorden of niet?
dat gaat natuurlijk nooit werken he, je hebt het hele register geformatteerd dus hoe wou je ooit die spellen weer opstarten?![]()
lukt het in veilige modus ook niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pfff krijg steeds een foutmelding nu dat me hardware en software opnieuw moet worden geinstalleerd. Steeds als ik iets start van me partities die nog niet zijn geformatteerd krijg ik die meldingBlijkbaar moet ik alles formatteren voordat het werkt. En ik wil niet alles kwijt!! Maar kan niets kopi'ëren want dan krijg ik de foutmelding weer.
kom je wel lekker op tijd mee voor diamondquote:Op donderdag 1 december 2005 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Windows altijd op aparte partitie zetten!!!!
Trouwens wat lopen jullie allemaal te kutten met je PC's. Ik ga begin december nieuwe onderdelen kopen en hoop maar dat alles direct werkt.
als je nog problemen krijgt met het installeren van patches en special forces, die je dus waarschijnlijk op D doet. op C moet dan zeker zon 7 gig vrij zijn, ook al installeer je daar niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pfff krijg steeds een foutmelding nu dat me hardware en software opnieuw moet worden geinstalleerd. Steeds als ik iets start van me partities die nog niet zijn geformatteerd krijg ik die meldingBlijkbaar moet ik alles formatteren voordat het werkt. En ik wil niet alles kwijt!! Maar kan niets kopi'ëren want dan krijg ik de foutmelding weer.
jezelf quoten blijft leuk, maar goedquote:Op donderdag 1 december 2005 12:09 schreef escape_nl het volgende:
Krijg volgende maand een dikke bonos, oftewel een 13de maand,.
Wilde daarvan een gedeelte uitgeven aan pc spullen.
Welke videokaart geeft de beste prestaties en welke geluidskaart is aan te raden?
Videokaart, het liefst een ATI en geluidskaart moet 5.1 surround en EAX bevatten.
Geld is geen probleem
Als je de beste Videokaart wil moet je op dit moment toch echt een Nvidia GeForce 7800 GT nemen!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:09 schreef escape_nl het volgende:
Krijg volgende maand een dikke bonos, oftewel een 13de maand,.
Wilde daarvan een gedeelte uitgeven aan pc spullen.
Welke videokaart geeft de beste prestaties en welke geluidskaart is aan te raden?
Videokaart, het liefst een ATI en geluidskaart moet 5.1 surround en EAX bevatten.
Geld is geen probleem
Ik lees net dat deze kaart alleen in de PCI versie te krijgen is, ik heb AGP op mijn moederbord.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je de beste Videokaart wil moet je op dit moment toch echt een Nvidia GeForce 7800 GT nemen!
is goed gegaanquote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef JumperJack het volgende:
nu dat tentamen morgen ochtend nog...![]()
Mensen, ik heb Windows altijd op een aparte partitie hoor! Sterker nog: Me muziek, me games, me films, me foto's, me setups staan allemaal op een aparte partitie!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Windows altijd op aparte partitie zetten!!!!
Trouwens wat lopen jullie allemaal te kutten met je PC's. Ik ga begin december nieuwe onderdelen kopen en hoop maar dat alles direct werkt.
Normaal gesproken werken je geinstalleerde programma's niet meer, omdat de settings (in windows en register) naar de klote (foetsie) zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |