Er lijkt nog wel meer aan te komen voor Apeldoorn en omstreken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:46 schreef Party_P het volgende:
Als het op dit tempo zoals het nu doet de komende uren blijft doorsneeuwen krijgt apeldoorn vast weer problemen, gaat best "hard" zo
Die foto's mogen er wel wezen hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:40 schreef BretsiG het volgende:
We zijn vandaag ff door het bos gaan wandelen en hebben nog wat foto's geschoten, wel met een telefoon dus niet zo'n heel fraaie kwaliteit:
(omgeving Maastricht)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt erop dat het wel wat meer naar links gaat als dat ik in eerste instantie had aangegeven. Dus wie weet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:39 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Heb liever dat het zo gaat, dan misschien nog wat sneeuw.![]()
[afbeelding]
Hier nu bewolkt, geen neerslag
Lijkt er wel op ja. Hopelijk valt hier dan nog wat.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het wel wat meer naar links gaat als dat ik in eerste instantie had aangegeven. Dus wie weet.
In Apeldoorn sneeuwt het nu inderdaad weer. Niet hard, maar komt toch weer wat bij.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:19 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Er lijkt nog wel meer aan te komen voor Apeldoorn en omstreken.![]()
Hier nu een geel/grijze lucht en alleen nog wat sneeuw op de planten![]()
Heeft belgie ook meebetaald aan dit rondje sneeuw?quote:
Oosterwolde? is dat in Nederland?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oosterwolde meld momenteel sneeuw (zit nu bij mijn zus)
dan krijgt drachten zo ook sneeuwquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oosterwolde meld momenteel sneeuw (zit nu bij mijn zus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |