Ook erg handig. Kon je het ook gelijk ergens mee opvangen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Teknomist gaf zojuist toe zich vroeger af te trekken op de Wehkampgids.
Tot je oma bij je op bezoek kwam en door de Wehkampgids wilde gaan bladeren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ook erg handig. Kon je het ook gelijk ergens mee opvangen.
Serieus, je bent niet alleen... Vooral de lingeriepagina's...quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ze kon ieder geval wel de pagina's goed beetpakken met die trillerige handjes van haar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Tot je oma bij je op bezoek kwam en door de Wehkampgids wilde gaan bladeren.![]()
In de eerste van de Havo hadden we een wiskundelerares die net dat jaar begonnen was. Lekker ding, dubbel D, je weet wel waar onze aandacht naar uitging. Ik zat dus naast een meisje wat het allemaal niet goed snapte. Vroeg ze het telkens aan mij. Maar ik zei dan, beter dat je het aan de juf vraagt, die kan het veel beter uitleggen. Die kwam dan ook altijd voorovergebogen over tafel staan om het uit te leggen. Vreselijk geil werd ik altijd van die inkijk die ik dan had...quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar werd jij als kind / beginnende puber geil van?
zit vast ook een "vanaf" leeftijd bij toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:49 schreef Posdnous het volgende:
Vroeger meisjes tot 16 jaar, nu tot 35 jaar..
Niet zo voorspelbaar graag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:51 schreef kless het volgende:
[..]
zit vast ook een "vanaf" leeftijd bij toch?
Zodra het tieten heeft zoals ons oerinstinct ons meegeeft?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:51 schreef kless het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:47 schreef Otpor het volgende:
[..]
Serieus, je bent niet alleen... Vooral de lingeriepagina's...![]()
I am sooo fucking jealous.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:59 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Oh ja, toen ik nog in groep 8 zat werd ik ook aardig "geil" van mijn oudere buurmeisje. Wij gingen altijd lekker zoenen (regelmatig met tong mensen!!!) en ik mocht ook overal voelen
Damn, dat was eng en opwindend tegelijk
Bij ons thuis vroeger in de kast (goed weggestopt) was ook zo'n boek. Het heette 'sekslessen zonder taboe'. Ik weet nog dat ik een keer aan mijn moeder vroeg wat 'taboe' betekende. Was ik echt nog vrij klein. Ik vraag me af of er toen bij haar alarmbellen zijn gaan rinkelenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het seksboek van mijn ouders deed het ook goed trouwens. Een heel discreet, zwart boek. Typisch jaren '70 met veel schaamhaar enzo (tekeningen, geen foto's). Dat haalde ik dan stiekem uit de kast om de plaatjes te bekijken.
Ik bekenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:47 schreef Otpor het volgende:
[..]
Serieus, je bent niet alleen... Vooral de lingeriepagina's...![]()
Ik zal het je nog sterker maken. Doordat mijn eerste geilheid werd opgewekt door de lingeriepagina's in de Whekamp, geil ik nu nog steeds op lingerie enzo. Naja, niet dat ik me d'rin aanklee ofzo, maar gewoon, een lekker ding met mooie lingerie, bring it on zeg maar. Denk dat als ik vroeger die lingerie niet ontdekt had, dat het wel een stuk minder zou zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:01 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ik bekenIk had ze op een gegeven moment ook ontdekt toen ik de ouwe Wehkamp in stukken mocht knippen om er pijltjes van te maken
Dat boek ken ik ook nog wel!.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij ons thuis vroeger in de kast (goed weggestopt) was ook zo'n boek. Het heette 'sekslessen zonder taboe'. Ik weet nog dat ik een keer aan mijn moeder vroeg wat 'taboe' betekende. Was ik echt nog vrij klein. Ik vraag me af of er toen bij haar alarmbellen zijn gaan rinkelen![]()
Wanneer komt Brechtje met haar verhalen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:09 schreef MaVeJuH het volgende:
je ouders moeten eens per ongeluk op dit forum komen![]()
quote:
Lef hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:13 schreef teknomist het volgende:
De pin-up-club van Veronica. En ook gingen we vroeger wel eens stiekem en met een rood hoofd sekslblaadjes lezen in de plaatselijke lectuurzaak..
.
Toen was ik al niet meer zo erg jong, maar die kan ik me ook nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:21 schreef Roellio het volgende:
Ik vond de zangeres van DJ Paul Elstak altijd uitermate 'aantrekkelijk', in mijn jonge jaren.![]()
als er gras op groeit mag er gespeeld wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:51 schreef kless het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn pa had een video van iets pin up club achtigs boven op de kast liggen!
Ik ook een keer. Maand later vragen mijn ouders aan mij waarom de telefoonrekening ineens 160 gulden is, ipv normaal 30 ofzo...quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef teknomist het volgende:
Ach nog wel meer van die dingen.
Ik ging vroeger altijd stiekem sekslijnen bellen met de telefoon van mijn ouders.
...
Wij kregen alleen die kleine advertentieblaadjes binnen. Natuurlijk ook, mijn ouders, (g)heilige boontjes enzo. Maar die waren al interessant.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:56 schreef HenkieSpankie het volgende:
De pabo!! Je weet wel.. Dat blaadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |