quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:31 schreef Pinball het volgende:
Dido begint weer over de 'overdosis' die zij en Roel eventueel van elkaar hebben.
Dan geeft aan hoe verliefd die twee nu zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef ruby het volgende:
Dido is blij dat Roel hetzelfde gevoel heeft als zij.![]()
Het gevoel dat Dido het belangrijkste op aarde en wellicht daaromheen ook is?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef ruby het volgende:
Die 2 hebben de helft van hun eigen graf inmiddels al gegraven.Ik denk dat Ing ze wel gaat helpen met de andere helft..quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef ruby het volgende:
Hoe dufquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Is ook een terugkerend patroon dat zegt ze ook een paar keer per dag.
En dan liggen ze om 22:15 gezellig met ze tweeën in bed.
Dat staat ook in het testament van Adriaan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
en meteen had ik dat ene deuntje in m'n hoofd...
Alles is voor Bassie..![]()
Op dit moment gun ik haar het meest de overwinning.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef Falco het volgende:
Ik vind Lieske met de minuut leuker worden
Valt wel mee denk ik. De tv kijkers zien dagelijks maar een paar minuten van Dido en Roel in bed en dan is het niet snel een overdosis.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:36 schreef essie05 het volgende:
[..]
Die 2 hebben de helft van hun eigen graf inmiddels al gegraven.Ik denk dat Ing ze wel gaat helpen met de andere helft..![]()
Ik zag de topictitel 'Ingrid leest een goed boek' , ik dacht in het BBhuis, maar ik begrijp het al:) Heb een foto gezienquote:
Op mijn favo lijstje zijn ze gezakt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. De tv kijkers zien dagelijks maar een paar minuten van Dido en Roel in bed en dan is het niet snel een overdosis.
Roel om 22 uur in bed kon ik me de eerste weken niet voorstellen. Nu slaapt hij nog meer dan mijn hond doet. En geloof mij, die slaapt veel!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. De tv kijkers zien dagelijks maar een paar minuten van Dido en Roel in bed en dan is het niet snel een overdosis.
Nou een minuutje op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag kan toch slecht over bij de tv kijkers.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ow weet jij welk boek dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:38 schreef superhero87 het volgende:
Ik zag de topictitel 'Ingrid leest een goed boek' , ik dacht in het BBhuis, maar ik begrijp het al:) Heb een foto gezien![]()
Zal BB het toch ook als overdosis in beeld kunnen brengen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in deventer en deed er 2 uur over om de stad uit te komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Net m'n moeder aan de foon...
M'n broer is net thuis aangekomen, heeft er 7 uur over gedaan om van Amsterdam in Tilburg te komen....
Damn..ben je mooi klaar mee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
M'n broer is net thuis aangekomen, heeft er 7 uur over gedaan om van Amsterdam in Tilburg te komen....
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Zeker over de A2 daar stond een file van 90 Km.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Kan ik daar een loep bij krijgen? Toch niet de Da Vinci Code?quote:
Zal misschien een boek zijn dat ze zelf mee had genomen maar door BB was ingenomen toen ze het huis inging.En wat ze nu heeft terug gekregen.quote:
Mijn vriend heeft er 6 uur over gedaan om van Assen in Rotterdam te komenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker over de A2 daar stond een file van 90 Km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |