Er heeft in seizoen 4(of5) wel een keer een Hans Hartink ingezeten, die Fatima gevangen hield in zijn drukkerij onder invloed van kunstacademie docent Mario Schim-van der Loeff, die in een vete met Stan verwikkelt was.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:57 schreef JohnDDD het volgende:
ja en dan zit er een keer een Hans in....is het een vrouw!
Hehe eindelijk, ik dacht dat ik de enige was die dat vondquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef suus21 het volgende:
waarom moeten ze in GTST altijd rare namen hebben echt heel realistisch: bing, charlie, sjors/wendela, wiet, jef, meta....ga zo maar door. Echt heel triest.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef suus21 het volgende:
waarom moeten ze in GTST altijd rare namen hebben echt heel realistisch: bing, charlie, sjors/wendela, wiet, jef, meta....ga zo maar door. Echt heel triest.
In Amerika en Engeland is Charlie echt geen normale meisjes voornaam hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:48 schreef babette21 het volgende:
[..]wat is er mis met Jef?????
![]()
Charlie is vrij normaal, zeker als je bedenkt dat ze half Engels/Amerikaans zijn
Morris is zo ongelooflijk irritant, kan hij ook niet een opdracht voor A&A gaan doen in Venuzuela of zoiets?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef Frey het volgende:
Bij het lezen van "Sjors" moest ik weer denken aan Sjosh Sjosh!![]()
wel joh....quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In Amerika en Engeland is Charlie echt geen normale meisjes voornaam hoor![]()
2 mensen? niet erg representatiefquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel joh....een vriendin van mij uit Londen heet Charlie [ook van Charlotte]
en in Friends zat ook 'n Charlie [laatste twee seizoenen, vriendin van eerst Joey en toen Ross]
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Morris is zo ongelooflijk irritant, kan hij ook niet een opdracht voor A&A gaan doen in Venuzuela of zoiets?![]()
Jij ook maar jij bent hier toch ook welkomquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Morris is irritant,Die mag van mij gerust uit de serie
![]()
Ga, jij niet offtopic ?!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij ook maar jij bent hier toch ook welkom![]()
Aha, nu snap ik het, jij vind mij irritant.quote:Jij ook maar jij bent hier toch ook welkom![]()
hij is niet de enigequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Aha, nu snap ik het, jij vind mij irritant.
Bedankt hé
robert heeft nog wat coke liggen en doet dat in Morris' koffiequote:Op woensdag 30 november 2005 08:20 schreef JohnDDD het volgende:
ik hoop dat morris bruut vermoord wordt door robert, gewoon om hem het zwijgen op te leggen
en robert neemt nog lekker een borrelquote:Op woensdag 30 november 2005 08:47 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zie het al voor me.
Barbara in tranen nadat haar zoon en nichtje zijn vermoord.
Barbara: "Wat moet ik? Mijn zoon dood, mijn nichtje vermoord. Mijn leven is kapot."
Robert: "Het is wel lekker rustig zo in huis."
Robert wordt groen en scheurt uit z'n overhemd.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:50 schreef JohnDDD het volgende:
kijk het zou ook niet zo gek zijn als robert straks doordraait
arnie is dood, dennis is eigenlijk de echte arnie, linda bespeelt hem, morris bedreigt zijn relaasie met barbara, laura wil dat hij op sil komt passen, hij staat op het werk onder druk van nick, ik zou zeggen, lijkt me een mooie situatie om gek te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |