Logisch toch, is allemaal jullie schuldquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:16 schreef moussy het volgende:
Peet is putten open gaan trekken buiten, er zit een verstopping in het grote riool van de gemeenteen wij zitten psies op het eindstuk van het riool. Buren doen de deur niet eens open toen ik ze dit even wilde vertellen
Ja joh! Ik ben vanmorgen bij de groothandel familiepakken maandverband en tampons gaan halen om door te spoelenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Logisch toch, is allemaal jullie schuld![]()
fotooooo'squote:Op zaterdag 26 november 2005 12:15 schreef Rewimo het volgende:
Arme Luca... beterschap voor jullie allebei.
Christan is eindelijk met zijn nieuwe skelter aan het spelen nu het weer het toelaat
"Weet je wat, schat? Ik bak wel twee cakes voor je, jullie zullen vast wel trek hebben morgen."quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:21 schreef Luchtbel het volgende:
Gewoon, ik wil niet zulke fouten maken waar hij bij is. Da's toch niet zo gek?
Ben net blij dat ik alles al ingeslagen had van de week, en dat ik nu helemaal klaar benquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:52 schreef jessie het volgende:
Caronline dan had je mee moeten doen met de lootjes dan had je nu lekker suprises kunnen maken enzo
Haha leuk is dat hé! Voor Wouter het laatste jaar dat ie gelooft?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Wouter heeft vanavond een brief aan Sinterklaas geschrevenEn onderaan de brief vroeg ie of Sinterklaas aan de achterkant wat terug wilde schrijven
Dat heeft Sinterklaas natuurlijk gedaan.
Ja. Ik ben niet zo'n Sinterklaasfanquote:
Hij gelooft volgens mij niet meer hoor, maar hij wil het zo graag nog geloven. Want hij zei laatst tegen me:"Mam, de WAARHEID. Het is niet waar he? Ik wil dat je nu de ECHTE waarheid vertelt" maar toen ik wilde beginnen met "Weet je Wouter, Sinterklaas is" ging hij heel snel wat anders zeggen, hij wilde het gewoon niet horen. En toen begon ie er gewoon niet meer over. Hij houdt zichzelf graag nog even voor de gekquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha leuk is dat hé! Voor Wouter het laatste jaar dat ie gelooft?
Spuuglokje, was jij nou lid van die mailgroep van Sonja?
Leuk om te horenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja. Ik ben niet zo'n Sinterklaasfan
Ik vind het witte haar van je drie dochters echt heel mooi.
Haha! Het is natuurlijk ook wel wat! En zo kan het toch ook, kan me voorstellen dat ie het jammer vind dat ie niet bestaat! De waarheid is té hardquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:17 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hij gelooft volgens mij niet meer hoor, maar hij wil het zo graag nog geloven. Want hij zei laatst tegen me:"Mam, de WAARHEID. Het is niet waar he? Ik wil dat je nu de ECHTE waarheid vertelt" maar toen ik wilde beginnen met "Weet je Wouter, Sinterklaas is" ging hij heel snel wat anders zeggen, hij wilde het gewoon niet horen. En toen begon ie er gewoon niet meer over. Hij houdt zichzelf graag nog even voor de gek![]()
Ja, ik was lid van die mailgroep, maar ik heb me ervoor afgemeld. Kwam door meerdere dingen (het afvallen lukte niet echten er was nog een reden). Maar ik heb nog eens gekeken op haar site, en zag dat zij uiteindelijk een zoontje heeft gekregen dat ook Tristan heet!
Ja dat klinkt wel engquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Leuk om te horen
Vind het vooral grappig dat ze alle 3 dezelfde kleur hebben, hoewel Lara totaal ander haar heeft dan Britt en Romée.
Dat blonde is vooral in trek bij toeristen. Ze staan al op menig video van Japanners en andere Aziaten
Bij Madurodam hingen ze zelfs aan het treintje waar B&R inzaten, dat vond ik dus echt niet leuk, zelfs een beetje griezelig
Idioot hé!
Trusten!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:28 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja dat klinkt wel engik vind het wel echt mooi
![]()
En nu ga ik naar bed, op tijd. Trusten!
Ik voelde me nogal een buitenbeentje daar. Het was echt een soort mini-vrieninnenclubje of zo. Die was de zus van die en die de buurvrouw en die zus en die zo, en ik had genoeg van die verhalen van ooooh nu ga ik echt streng doen, kijk ik ben in een week 6 klio afgevallen, en dan de volgende week weer zoveel erbij omdat streng zijn niet meer lukt. Geen punt natuurlijk, maar ik had geen zin meer in de afvalellende van anderenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha! Het is natuurlijk ook wel wat! En zo kan het toch ook, kan me voorstellen dat ie het jammer vind dat ie niet bestaat! De waarheid is té hard
Ik heb me er ook voor afgemeld, afvallen ging hier ook niet goed. Het aankomen daarintegen... en ik vond die groep niet zo leuk, al dat gezeur op een gegeven moment! Ik kwam ook toevallig op haar site en daar zag ik ook dat ze een zoontje had. Toen was ik nog wel lid van die groep maar daar heeft ze het nooit gemeld... vreemd hoor. Maar goed, nieuwe jaar, nieuwe kansen
Ja, ik had precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik voelde me nogal een buitenbeentje daar. Het was echt een soort mini-vrieninnenclubje of zo. Die was de zus van die en die de buurvrouw en die zus en die zo, en ik had genoeg van die verhalen van ooooh nu ga ik echt streng doen, kijk ik ben in een week 6 klio afgevallen, en dan de volgende week weer zoveel erbij omdat streng zijn niet meer lukt. Geen punt natuurlijk, maar ik had geen zin meer in de afvalellende van anderen
Ja leuk, maar alleen als je de buurvrouw van je zus niet kentquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zullen wij dan een eigen clubje gaan beginnen?
Een stevige reuzin van 1.86 trekt ook Japannersquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef E.T. het volgende:
Tja, twee spiegelbeelden en dan nog superblond ook...
Dat trekt japanners
wat voor clubje?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zullen wij dan een eigen clubje gaan beginnen?
ja maar jij hebt een drie pandora armbandquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Een stevige reuzin van 1.86 trekt ook Japanners![]()
Een kliekjequote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja leuk, maar alleen als je de buurvrouw van je zus niet kent![]()
Anders krijg je zo'n kliekje![]()
Je bent toch niet jaloers?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja maar jij hebt een drie pandora armband![]()
Ja!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef E.T. het volgende:
Tja, twee spiegelbeelden en dan nog superblond ook...
Dat trekt japanners
Nou dan wachten we toch een jaartjequote:Op zaterdag 26 november 2005 23:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Een kliekje, laat 't nou stiekem mij diepste wens zijn om bij een kliekje te horen! Jammer toch dat mijn zus net verhuisd is en nog geen hond, laat staan een buurvrouw, in d'r straat kent!
![]()
![]()
Goed plan, dan kunnen die afvalplannen ook nog een jaar de ijskast in!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan wachten we toch een jaartje![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:48 schreef jessie het volgende:
O en ik zeg niks over afvallen en lid worden van een sportschool en de eerste weken razend enthousiast zijn en langzamerhand mensen bij t woord sportschool een zwijgplecht op leggen
Ohhh dus carriëregewijs màg jij helemaal niet afvallenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Op dit moment zit ik in de race voor een baan als parttime verkoopster, en daar moet je juist volslank voor zijn. Komt dat even goed uit!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Betaal al anderhalf jaar voor de sportschool en heb hem al 4x van binnen gezien![]()
Deze, maar ik haal hem zo weer weg, stel je voor dat iemand er met MIJN baan vandoor gaat, dan moet ik tóch nog afvallen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:53 schreef jessie het volgende:
Wat voor baan is dat dan *aagje is*
Ik heb jou helaas niet, maar degene die ik wel heb is ook heel erg leuk!quote:Op zondag 27 november 2005 00:02 schreef jessie het volgende:
Truste Spuuglokje.
Ik ga zo ook maar.
Ik ben aagje wie wie heeft met de lootjes
quote:Op zondag 27 november 2005 09:14 schreef Belana het volgende:
nee, de ketel is 2,5 jaar oud en ik wou per 1 januari een onderhoudsabonnement afsluiten, heb die nu nog niet, wordt een dure grap dus...en ze hebben het druk
Dus er zal wel opheffingsuitverkoop komen binnenkort...quote:Eigen winkels van kinderkledingketen Villa Happ zijn failliet
(Brabants Dagblad) 25 nov 2005
Vrijdag 25 november 2005 - Drunen - De rechtbank in Den Bosch heeft deze week faillissement verleend aan Villa Happ bv en negen eigen vestigingen van de keten van kinderkleding
Goed excuus om er eens een keer binnen te lopen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:34 schreef poemojn het volgende:evenstar, da's pech hebben zeg!
Ik lees net dit:
[..]
Dus er zal wel opheffingsuitverkoop komen binnenkort...
Wij zijn zelf naar het feest geweest vrijdag, maar ik vond die hele O-Spoon helemaal niks voor kinderen en dan zeker die mutsen-met-lieslaarzen niet.quote:Op zondag 27 november 2005 16:20 schreef Jonnetje het volgende:
Vinden jullie die achtergrondtruusjes van dat O-spoon (ofzoiets) bij het Grote sinterklaasfeest op Jetix ook wat té?
quote:Op zondag 27 november 2005 21:45 schreef Lois het volgende:
mensen kwamen daar gewoon met bananendozen vol chocolade weer uit.![]()
Nou, we zouden heel graag in Overijssel/Drenthe gaan wonen (wonen nu in de buurt van Rotterdam)...Maar ja is nog niet zo makkelijk, moeten allebei een baan daar zien te vinden. En een leuk huis vinden (wat je dan ook nog kan betalen) en mijn wederhelft is nogal kieskeurig wat dat betreft (geen rijtjeshuis, het liefst een oud huis, dichtbij het centrum bla bla)quote:Op zondag 27 november 2005 22:02 schreef Githa het volgende:
Chocolade![]()
Igraine hebben jullie plannen om te verhuizen ????
We hebben vanmiddag een laptop gekochtjippieeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
hmm.. in zoverre ik weet.. heeft mijn vader die zelfde klachten als jou .. alleen die heeft het over zijn hele lichaam.. nou heeft mijn vader dus 2 vormen artrose.. maar weet alleen de artritis van naam de ander niet.. is mooi shitquote:Op maandag 28 november 2005 12:20 schreef moussy het volgende:
nee geen artritis, want daar ben ik bekend mee. Het was slijtage en idd verkalking bij mn wervels.
nee, het was geen ontsteking, maar slijtagequote:Op maandag 28 november 2005 12:28 schreef Rewimo het volgende:
Reumatoïde artrose soms?
Ja pijnstillers en leer er maar mee leven waren de woorden. Ow en een spiercorset opbouwenquote:Op maandag 28 november 2005 12:38 schreef snoopy het volgende:
He getver Mous. Dat is echt een naar iets want slijtage is idd vaak niks aan te doen.Wat stelde die arts verder voor? Medicijnen tegen pijn ofzo?
Staat ie hierbij?quote:Artritis, ook bekend als reuma, is een ontsteking van de gewrichten, die veroorzaakt kan worden door reumatische aandoeningen, verwondingen of infectieziekten.
De verschijnselen zijn hevige pijn bij drukking en beweging van het aangedane gewricht, koorts, roodheid van de huid. Er wordt ontstekingsvocht in plaats van gewrichtsvocht gevormd, waardoor de smering en de voeding van het gewrichtskraakbeen gestoord raakt.
Andere vormen van artritis zijn spierreuma (polymyalgia rheumatica) en zenuwreuma. (ischias)
Aspecifieke oorzaken
infectie, allergie, vreemd-lichaam-reactie
Specifieke oorzaken
kristalartritis: ten gevolge van kristallisatie van bv. uraat (jicht), calciumpyrofosfaat, hydroxyapatiet of oxalaat. Deze kristallen zetten zich af, waarna een reactie volgt vanuit het gewricht, met als gevolg een ontsteking.
reactieve artritis: een steriele gewrichtsontsteking als complicatie van een infectie elders in het lichaam bv. in tractus digestivus: acuut reuma of colitis ulcerosa, of in tractus urogenitalis.
Het gevolg van een gewrichtsontsteking is beschadiging van het kraakbeen. Kraakbeen geneest slecht omdat er geen bloedvaten in lopen. Duurt een gewrichtsontsteking te lang, dan leidt dit tot een gewrichtsdestructie.
Behandeling
zo snel mogelijk de oorzaak bestrijden met medicijnen.
ontstekingsremmende maatregelen nemen.
het ontstoken gewricht ontzien: gewrichtbescherming.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Artritis
die ruim 27 kilo waar zijn die eraf? je hersenen ?quote:Op maandag 28 november 2005 14:36 schreef Rewimo het volgende:
Ow, artrose, foutje... (klok, klepel en zo)
Vandaar dat ik zo licht in mijn hoofd ben!quote:Op maandag 28 november 2005 14:55 schreef _evenstar_ het volgende:
die ruim 27 kilo waar zijn die eraf? je hersenen ?![]()
Ik moet zeggen: het viel nog mee. Okee, veel stof en nog aardig wat vogelzaad (vogels zijn toch al een paar maandjes wegquote:Op maandag 28 november 2005 20:30 schreef jessie het volgende:
Ik ben echt een neuroot maar ik kijk er echt elke avond onder. En dan komen er al tig barbiespullen, speldjes, borstel, barbies poppenkleertjes, koekpapiertjes, broodkorstjes sokken en pantoffels onder vandaanDus ik wil niet denken wat er bij jou allemaal onder lag Rewimo
![]()
Dat mocht ook nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:37 schreef Githa het volgende:
Jolie wat een mooie krullen! .... erg veel verschil zie ik niet hoortis nog een mooie coupe.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat mocht ook nietmaar de dunne puntjes zijn er wel vanaf!
Ik denk dat ik m'n nieuwe haar leuk vind![]()
![]()
Ik ging vorige week het haar van mijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:26 schreef Luchtbel het volgende:
Igraine, m'n haar is nu ook niet veel langer meer dan het haar van mijn
Het is weggegooid Mous, er was ook niets mee te doen. Ik zou mezelf niet zijn als er niet eerst tien cm afging en toen nog eens en nog eens blabla![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |