Gomesquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Okee.
Noem eens minstens 10 Brazilianen die ooit in de eredivisie speelden.
Hannover 96 ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Die zijn allemaal goed, op de spelling na bij sommigen, maar goed, het is geen dictee.
Raad het elftal.
Welk team speelt doorgaans met deze elf:
Enke; Cherundolo, Zuraw, Mertesacker, Tarnat; Balitsh, Dabrowski, Lala, Yankov; Brdaric, Hashemian
Livornoquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Die is goed!
Nog één dan:
Amelia; Galante, Vargas, Grandoni; César Prates, Morrone, Colucci, De Ascentis, Coco; Lucarelli, Bakayoko
Zal wel erg lang geleden zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
Livorno is goed.
Welk team was dit dan?
Ballesteros; Mascheroni, Nazassi; Andrade, Fernández, Gestido; Dorado, Scarone, Castro, Cea, Iriarte
WK 1958 Verliezend finalist Zwedenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Heel erg goed Bos!
En dit team dan?
Svensson; Bergmark, Gustavsson, Axbom; Börjesson, Parling; Hamrin, Gren, Simonsson, Liedholm, Skoglund
Het lijkt me een Braziliaan?quote:
Je held Garrincha?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:12 schreef tong80 het volgende:
Nee z'n naam is al eerder langs gekomen.
Bryan Robson is goed.quote:
Ja, dat is ie wel Tong.quote:
goede gokquote:Op maandag 28 november 2005 10:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, was dat PSV niet een keer tegen Volendam? (grote gok)
paar jaartjes eerderquote:Op maandag 28 november 2005 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
2001/2002?
Dicht.bij.zit.quote:Op maandag 28 november 2005 10:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, voor m'n gevoel nog niet, ik laat het na m'n laatste gok aan een ander.
1998/1999
Preciezer kan je niet antwoorden, goed dus.quote:Op maandag 28 november 2005 11:13 schreef dndiek het volgende:
AZ Sparta Heracles
Klose en Klasnic van Bremenquote:Op maandag 28 november 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Nihat en Kovacevic is goed.
Wie noemen ze in Duitsland de K2?
Nando Rafaelquote:
Dat is dan een behoorlijke lijst.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:55 schreef tong80 het volgende:
Nee het is niet Weah.
Hij werd er ooit uitgelopen door Overmars.
Over welke wedstrijd had ik het dan ?quote:
Henk Wery it is!quote:
quote:
Steve Heighway is goed.quote:
Yep, dat Admirals shirt deed het hem, nietwaar?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef dndiek het volgende:
Silvio Dilberto?
Maakte het inderdaad makkelijkerquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Yep, dat Admirals shirt deed het hem, nietwaar?
Was dus toch goed? Duurde even, heb er de hele nacht van wakker gelegen...quote:
Emanuel Adébayorquote:Op woensdag 30 november 2005 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is de meest bekende speler in de selectie van WK-ganger Togo?
Nee en Neequote:
nee, je bent wel zeer warmquote:Op woensdag 30 november 2005 14:29 schreef dolle_hond het volgende:
een villa-speler lijkt me.
gordon cowans?
neequote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:48 schreef dolle_hond het volgende:
gary shaw?
ja hoor, het shirt wat ie draagt is echter van Bayern Münchenquote:
ik herkende de zweetbandjesquote:Op woensdag 30 november 2005 15:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
ja hoor, het shirt wat ie draagt is echter van Bayern München
Bijna. Peter Withe is de naam.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik herkende de zweetbandjes
peter white?
Was Wim Jonk, de voetballende McEnroe.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:25 schreef dndiek het volgende:
ik dacht dat hij het toen over een keeper had, maar ik zou niet weten wie
Ja, die is goedquote:Op woensdag 30 november 2005 17:26 schreef El_Bassie het volgende:
Juary
De meest rechtse onderin ken ik ook niet. De rest is goed. De anderen ken je wel kwa namen denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:25 schreef fanneke het volgende:
achter: Drost, Schrijvers, ?? , ??, Van Iersel, Achterberg, Ten Donkelaar
voor: ??, Jeuring, Pahlplatz, Van der Vall, René van de Kerkhof, ??
een speler die bij Torino heeft gespeeld -> vd Korputquote:Op woensdag 30 november 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
En staan drie spelers op die op het WK-78 actief waren, een speler die bij Torino heeft gespeeld, een speler die ook voor Ajax speelde, een keeper die iets met vogels heeft, een speler die Knakkie werd genoemd.
Treijtel zit onderste rij. 4e van rechts.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:54 schreef Bos81 het volgende:
Treytel is dan die vogelaar (2de keeper van links).
Staat Rijsbergen er dan ook tussen, Die blonde staande in het midden
Die bedoel ik ookquote:Op woensdag 30 november 2005 18:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Treijtel zit onderste rij. 4e van rechts.
Even de ? langgaan 1 - Ger ...... 2 - John ...... 3 - Arie van der linden geef ik want die kent niemand meer. 4 - Jan .... 5 - Trainer Antony Br....... 6 - Harry ...... 7 Martin .....quote:Op woensdag 30 november 2005 18:54 schreef fanneke het volgende:
Bovenste rij: Zonderland, Van Daele, ?? , Van Hanegem, De Jong, Rijsbergen, Ramljak, Schoenmaker, Ladinsky(?), Van de Korput , Gerard Meijer
Onderste rij: ??, Kreuz, Schneider, Jansen, ??, Treijtel, ??,??, Kristensen
Olsen ja. Ook nog FC Utrechtquote:Op woensdag 30 november 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
De anderen zal ik geven. John Steen Olsen, was ook vergeten dat ie ook bij Feijenoord heeft gespeeld, de trainer heette Antonie Brzezancyk, zullen echte Feijenoorders die nog kennen ?
Rob Jansenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Noem eens minstens 5 Nederlandse zaakwaarnemers.
en die kerel met die Italiaanse naam. Kom er ff niet opquote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Dan zijn we er wel zo'n beetje. Vergeten we Franklin Sedoc gewoon.
Mino Raiola, die bedoel ik ja.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:56 schreef Radegast het volgende:
Raiola.
...het broertje van Clarencequote:Op woensdag 30 november 2005 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Esajas en ...
Ah, die rare snuiter! Gaudi ofzo?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Chedric is goed Radegast!!
Hoe heet de spraakmakende voorzitter van Perugia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |