Ben bang van wel jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
mijn geheugen is niet meer wat het geweest is, zou dat door de port komen?
.......en één tegenstander?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En met 54 personen op de lijst van stemmers lijkt mij dat 6 personen niet zoveel is toch![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:47 schreef APK het volgende:
Motivatie: Jappie ken ik al een jaar of vier. Eerst via SGOP.nl en later ook IRL. Toen ik lekkage had, toen mijn voormalige vriendin met een pistool in mijn woonkamer liep te zwaaien, toen mijn moeder mij uit haar testament wilde schrappen, toen mijn huis in brand stond. Hell, zelfs toen ik een keer een muis in huis had was Jappert de eerste die op de stoep stond om te bemiddelen of een helpende hand te bieden. Een man van staal met een gouden hart.![]()
Ik was juist een voorstanderquote:
Hier meid ik heb nog een bijna volle flesquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mijn port is op, de wijn is op. Wat een dag![]()
Je was een tegenstander van de tegenstandersquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik was juist een voorstander![]()
Nee, hoor ik ben juist blij met uw doortastende optreden om zodoende het spel eerlijk te houden![]()
Het temmen is de afgelopen jaren allang gebeurdquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach er moet altijd een rebelsse jongen tussen zitten![]()
Moeten we nog temmen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
* ]geeft snaptnix een lekker wijntje[/me]
Zo heb je niks, zo heb je ineens 2 glazenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier meid ik heb nog een bijna volle fles
[me= schenkt Snaptnix een portje in
Yesssssssss weer een WEEKOPDRACHT gelukt......... UNANIEME BESLISSING, want wie zwijgt stemt toe in het besluitquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik was juist een voorstander![]()
Nee, hoor ik ben juist blij met uw doortastende optreden om zodoende het spel eerlijk te houden![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het temmen is de afgelopen jaren allang gebeurdMijn vrouw kan trots zijn op haar werk
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
*PROOST*quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
Zo heb je niks, zo heb je ineens 2 glazen![]()
* Snaptnix gaat eerst eens even genieten van m'n portje en m'n wijntje
*PROOST* alletwee
Krijg het steeds moeilijker met het snappen en begrijpen van de teksten hier, het was waarschijnlijk een te zware dag voor mequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je was een tegenstander van de tegenstanders![]()
Dus je schuild je nu achter de tegenstanders van de tegenstandersquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Krijg het steeds moeilijker met het snappen en begrijpen van de teksten hier, het was waarschijnlijk een te zware dag voor me![]()
Ik schaar me nu achter de tegenstanders die tegenstanders waren en er nooit een voorstander van waren![]()
He Chantalquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Yesssssssss weer een WEEKOPDRACHT gelukt......... UNANIEME BESLISSING, want wie zwijgt stemt toe in het besluit![]()
ENVELOPJE ENVELOPJE
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |