haha, dat zou helemaal mooi zijn, Ingrid slaat op de vluchtquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:46 schreef Black_Orchid het volgende:
Ik vraag me af of Ingrid hierna nog wel terug wil in het huis.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch, oh koning der hersenloze slowchat.![]()
heb jij de discussie wel gevolgd? Lieske vond en vindt dat Roel niet objectief kan oordelen over de persoon op wie hij helemaal stapelverliefd is.. Roel vindt dat hij die verliefdheid prima kan scheiden en toch objectief kan zijn.. en dat is volslagen nonsensquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:45 schreef riri het volgende:
[..]
Wat heeft het probleem wat er net onstond met die verliefdheid te maken,jij ontkracht in wezen ook hier de kern van het probleem waar het omgaat,net als Lieske.
Is goed luisteren nou ECHT zo moeilijk
Lieske heeft gewoon gelijk en Roel snapt het niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb jij de discussie wel gevolgd? Lieske vond en vindt dat Roel niet objectief kan oordelen over de persoon op wie hij helemaal stapelverliefd is.. Roel vindt dat hij die verliefdheid prima kan scheiden en toch objectief kan zijn.. en dat is volslagen nonsens
Joost is nu bij mij echt door de mand gezakt! Echt vreselijk hoe die jongen zich nu belachelijk maakt. Eerst Chantal en Ingrid gelijk geven. Nu Dido en Roel weer gelijk geven. MEELOPEN heet zoiets Joost!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Als ik verliefd ben kan ik ook.... "
Joost: "Nee, dat is helemaal niet zo!"... Gaat Joost nu zeggen dat Lieske niet weet of ze zelf soms niet helemaal objectief meer is.
Roel: "Je hebt misschien wel gelijk dat je soms niet helemaal meer objectief kunt redeneren"
Nu geeft hij het gewoon toe, want net nog complete onzin was
Dat komt door Lieske. Die is scherm oprecht en zet de hele groep voor lul.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:49 schreef regenworm het volgende:
Roel praat nu harder en sneller en begint een beetje te stotteren.
ik ga het toch gewoon vragenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt door Lieske. Die is scherm oprecht en zet de hele groep voor lul.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Wederom: zucht....quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik weet het wel, werk Lieske allemaal als eerste eruit"
De hele groep: "Dat slaat nergens op!"
Nee, ze hebben haar zomaar allemaal genomineerd.
Ze voelt het wel zo en daar gaat het om. Dat zegt toch genoegquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wederom: zucht....![]()
Nee het slaat nergens op om dat te zeggen. Het was wederom een non-argument van Lieske, en had niets met de discussie te maken.
Dat weet ze toch nog nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:56 schreef scanman01 het volgende:
Lieske voelt dat het allemaal tegen haar is en is ook logisch als de rest het met elkaar eens is behalve met Lieske. En dat ze massaal genomineerd is helpt dan ook niet mee!
hahaquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:56 schreef Pinball het volgende:
Oh mijn God. Ik haat Lieske, echt waar.
Maar die andere mongolen zijn zó erg....
zou me niet verbazen als ze dat wel weet hoor...quote:
Heerlijk om naar te kijken als talpa die leuk monteert staat de rest goed voor lulquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |