abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32595301
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:59 schreef m021 het volgende:

[..]

Dus zelfs als je links zou zijn, zou je nog op de meest populistische partij stemmen die er is?
Ja. Ik vind Jan best een symphatieke vent. Groen Links zijn gewoon een groot stel oplichters. Kijk maar welke leugenaars er nu en in het verleden hebben gezeten. Echt een links lullen rechts vullen partij.

En dan heb ik het nog niet over dat kutwijf met die bekakte stem van een Halsema. Gadverdamme
pi_32595304
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:21 schreef Kadesh het volgende:
Wouter van Eck Die eikel wilde ook SUV uit Nijmegen verbannen.
Hopen dat die kneus op een zebrapad eens goed hard wordt geschept door een SUV.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32595322
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:59 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Edit: Weg
Voorzover ik weet mag racisme niet geuit worden op dit forum

[ Bericht 35% gewijzigd door Tha_T op 27-11-2005 17:28:16 ]
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_32595326
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een flinke Hummer H1 ofzo.
pi_32595336
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:02 schreef m021 het volgende:

[..]

Voorzover ik weet mag racisme niet geuit worden op dit forum
Ooit van sarcasme gehoord pauper???
pi_32595385
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:01 schreef Halfgedraaide het volgende:

En dan heb ik het nog niet over dat kutwijf met die bekakte stem van een Halsema. Gadverdamme
Aha, een drogreden. Inderdaad typisch SP.
pi_32595403
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:02 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Een flinke Hummer H1 ofzo.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32595449
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:06 schreef m021 het volgende:

[..]

Aha, een drogreden. Inderdaad typisch SP.
Ik heb aan geen enkele partij een hekel. Maar groen links staat voor alles wat leugenachtig en hypocriet is. Femke gaat straks ook hard door de mand vallen als ze aftreed. Gaat ze ook ergens voor 10.000 euro per dag vergaderingen bijwonen op de kosten van de staat omdat niemand die wereldvreemde rioolhoer ergens bij wil hebben.
pi_32595830
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:51 schreef m021 het volgende:
Nee hoor. Dat het zo makkelijk is op om links te zeiken komt doordat die zich inzet voor het volk. Rechts is sowieso alleen bezig voor zichzelf, dus die verwachting kan ook niet geschaad worden.
Links zet zich in voor het volk. Dat is net zo waar als dat rechts alleen maar met zichzelf bezig is. Laat me niet lachen.

(Ga toch lekker een vrouw met een bontjas bespuiten met verf!)

Neem bijvoorbeeld de PvdA. Zij roepen dingen die moraal gezien prachtig zijn, maar als zij hun woorden om moeten zetten in daden bakken ze er totaal niks van. Ze zijn mínstens zo hypocriet als de VVD, maar zij doen zich voor als engeltjes. De linkse partij waar ik het meest respect voor heb is de SP. Ook die partij pakt het niet altijd goed aan en ook daar zitten leden die minder integer zijn dan ze beweren. Maar zij staan inderdaad wat dichter bij het volk. In plaats van dat Wouter Boskabouter 'de straat op gaat' richt de SP instanties met een grote verscheidenheid aan doelen op om mensen daadwerkelijk te helpen.
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:45:29 #35
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_32596256
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Eigenlijk liever door een verotte VW bus, of een lelijke eend. Kan ie mooi daar over gaan zeuren. (als ie het al mocht overleven)
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_32596282
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:45 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Eigenlijk liever door een verotte VW bus, of een lelijke eend. Kan ie mooi daar over gaan zeuren. (als ie het al mocht overleven)
Daar zit ook wel wat in.
pi_32596352
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:26 schreef Netflier het volgende:

[..]

Links zet zich in voor het volk. Dat is net zo waar als dat rechts alleen maar met zichzelf bezig is. Laat me niet lachen.
Dat is dus precies wat ik zeg. Links zegt zich in te zetten voor het volk, rechts vindt dat dat niet zo is -> bekritisering van links.
pi_32597431
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:49 schreef m021 het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik zeg. Links zegt zich in te zetten voor het volk, rechts vindt dat dat niet zo is -> bekritisering van links.
Doen zich over het algemeen ook heel snugger voor
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_32598173
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:37 schreef Het_hupt het volgende:

Dat blijkt maar weer uit deze poster.

...én uit de weblog van Femke Halse.
pi_32598642
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:37 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Nee, dan Rita Verdonk. Dat is een slimme vrouw joh!
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:54:21 #41
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_32599234
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:28 schreef m021 het volgende:

[..]

Nee, dan Rita Verdonk. Dat is een slimme vrouw joh!
Leg eens uit?
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_32599537
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:54 schreef White_Wolf het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Is Rita verdonk een goede politica? Nee. Ben je slim als je de politiek in gaat als je er niks van kan?

Voor antwoord zie vorige post.
pi_32599674
Ik kom femke vaak tegen bij me in de koffie winkel, ik zal het aan haar doorgeven
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:19:38 #44
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_32599844
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:07 schreef m021 het volgende:

[..]

Is Rita verdonk een goede politica? Nee. Ben je slim als je de politiek in gaat als je er niks van kan?

Voor antwoord zie vorige post.
Hoezo zou ze geen goede politica zijn?
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_32600020
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:19 schreef White_Wolf het volgende:

[..]

ontgaat mij ook totaal
Paul R. was een goede zeker? Links lullen en rechts de zak zwaar vullen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_32600167
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:19 schreef White_Wolf het volgende:

Half Nederland (zowel links als rechts) protesteert tegen je plannen, organiseert acties om ze niet door te laten gaan etc., en je gaat gewoon door in dezelfde lijn.

Ja, slim.

Als politicus ben je er voor het volk, doorgaan op dezelfde manier duidt niet op daadkracht, maar op ignorantie.
pi_32600857
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:34 schreef m021 het volgende:
Als politicus ben je er voor het volk, doorgaan op dezelfde manier duidt niet op daadkracht, maar op ignorantie.
Dus jij vindt dat politici hetgene moeten doen om populair te worden bij het volk? Vergeet niet dat van het beleid van Verdonk door de media áltijd wordt ingegaan op de negatieve aspecten. Wat mij betreft mogen alle asielzoekers blijven, maar er zal wel een reden zijn waarom dat ernstige problemen zal geven. Maar Verdonk mag wel zelf wat meer uitleg en duidelijkheid geven over de dingen die ze uitvoert.

Maar dan GroenLinks. Ze zijn het niet met Verdonk eens. Maar denk je dat die posters die ze hebben gemaakt ook maar enige effect teweegbrengen? Waarom besteden ze hun tijd niet om te bedenken hoe het wel zou moeten?
pi_32600946
GroenLinks
pi_32600968
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:34 schreef m021 het volgende:

[..]

Half Nederland (zowel links als rechts) protesteert tegen je plannen, organiseert acties om ze niet door te laten gaan etc., en je gaat gewoon door in dezelfde lijn.

Ja, slim.

Hoezo Verdonk is de populairste minister van dit moment. (geen grapje)
pi_32612240
het ergste vind ik nog dat al die mensen die een paar jaar geleden achter fortuin aanliepen, 11 september gruwelijk vonden en om hun moslim buurman heenliepen nu ineens Verdonk afzeiken omdat een of andere kansloze zijn eigen cel en daarmee celgenoten in de as legt.

en dan wouter bos die dagenlijks bewijst dat linkse partijen net zo min te vertrouwen zijn als rechtse?!?

(gekozen burgenmeester anyone? , ofwel het grote "hoe naai ik mijn ouwe maatjes bij d66 , om zelf aan de macht te komen als het kabinet valt" )

ze zijn allemaal even slecht.

maar Verdonk is wel een vrouw van haar woord .. mijn stem heeft ze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')