quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:43 schreef Superheld het volgende:
21.30 niet redden?
Waar staan ze dan nu joh
Ja geen idee maar er stond dat ze niet voor of achteruit konden en ergens midden in het land vast staan (en het midden van het land heeft het zwaar als ik de berichten mag gelovenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:43 schreef Superheld het volgende:
21.30 niet redden?
Waar staan ze dan nu joh
We hebben hier ook hotels hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja geen idee maar er stond dat ze niet voor of achteruit konden en ergens midden in het land vast staan (en het midden van het land heeft het zwaar als ik de berichten mag geloven). En ze moeten ook weer terug kunnen hè
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf vanavond maar lekker thuis denk ik.
Misschien wel kijken gaat of anders opnemen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef tong80 het volgende:
Golfert vanavond om 20.00 uur een special over George Best op BBC-one
Nou, dit weekend is het FC Groningen family event op de Huttenheugte van Center Parcs als ik het goed heb, dus ze zijn vast al voorzien denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
We hebben hier ook hotels hoor.![]()
Center Parcs en Roda hebben dat event in januari geplant kun je live op groot scherm Roda-az kijken... Toch leuk dat je daar als seizoenskaarthouder voor uitgenodigd wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, dit weekend is het FC Groningen family event op de Huttenheugte van Center Parcs, dus ze zijn al voorzien denk ik
Jup, heb hier ook een uitnodiging liggenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Center Parcs en Roda hebben dat event in januari geplant kun je live op groot scherm Roda-az kijken... Toch leuk dat je daar als seizoenskaarthouder voor uitgenodigd wordt.![]()
Oow dat ga ik ook even kijken. Als ik er weer ben tegen die tijd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef tong80 het volgende:
Golfert vanavond om 20.00 uur een special over George Best op BBC-one
Tijdje terug wel ja.quote:
Waarom heb je me niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
10 kratten ingeslagen, dat gaat een feestje thuis worden.
Okequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tijdje terug wel ja.
De laatste tijd allang niet meer.
Whehe, kan je een leuk feestje mee houden idd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
10 kratten ingeslagen, dat gaat een feestje thuis worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |