vid.nl geeft de snelste informatie. Deze wordt heel vaak geupdate waardoor er soms grote schommelingen in zitten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Daar zie ik telkens andere getallen dan hij geeft en die zitten nu ook weer onder de 800 km. Vandaar ook dat ik het vroeg.
Een lichte viercilinder rond de 3,5 liter per uur. Dat is dus wel gemeten zonder accesoires zoals lichten of aanjagers ingeschakeld. Dus die mensen in de files nu zullen gemiddeld ongeveer 5 a 6 liter per uur nodig hebben. Mensen met een dikke bak tot wel 12 liter per uur. Die hebben dan meestal wel ook een grotere tank.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:59 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Zolang je genoeg brandstof aanboord heb nothing to worry about. Weet iemand het verbruik van een stationair lopende auto?
hier in Brabant begint het ook te komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:07 schreef Libris het volgende:
De politiescanner in Rotterdam-Rijnmond is ook gekkenhuis, omgewaaide bomen en veel wateroverlast
Het is ook maar net of iets nog langzaam rijdend is of ineens stil staat. Dat laatste tellen ze toch wel mee en dat eerste niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:07 schreef Cootz het volgende:
[..]
vid.nl geeft de snelste informatie. Deze wordt heel vaak geupdate waardoor er soms grote schommelingen in zitten.
De schommelingen zijn soms wel verdacht groot, dus ik denk dat ze de drukte steeds anders interpreteren.
http://www.trafficnet.nlquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Waar haal je deze vandaan Morpheus?
Er liggen geloof ik ook een aantal mobiele netwerken plat....quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:13 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik wou me pa bellen waar die nu was, maar ik kan hem niet bereiken.
Ja, rond eindhoven is het ook al moeilijk iedereen te bereikenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er liggen geloof ik ook een aantal mobiele netwerken plat....
het enige stuk in Nederlandquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:15 schreef Xenwolfie het volgende:
Vader belt, hij rijd nu op een stuk waar het doorrijdt...
Het zou me niks verbazen als de stroom er zometeen uitligt. Hier ook flikkerende lampen en zeurende ups'enquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:17 schreef Xenwolfie het volgende:
Stroom doet weer raar, waarschijnlijk overbelasting. Weinig regen en wind op dit moment.
Locatie?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:21 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Toevallig flikkerde het licht hier ook al, en ik maar denken dat ik slechte ogen kreeg.
Als er een ketting reactie plaats vind mbt stroom storingen zijn de rapen gaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
RTL4 heeft het hier zojuist begeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |