vid.nl geeft de snelste informatie. Deze wordt heel vaak geupdate waardoor er soms grote schommelingen in zitten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Daar zie ik telkens andere getallen dan hij geeft en die zitten nu ook weer onder de 800 km. Vandaar ook dat ik het vroeg.
Een lichte viercilinder rond de 3,5 liter per uur. Dat is dus wel gemeten zonder accesoires zoals lichten of aanjagers ingeschakeld. Dus die mensen in de files nu zullen gemiddeld ongeveer 5 a 6 liter per uur nodig hebben. Mensen met een dikke bak tot wel 12 liter per uur. Die hebben dan meestal wel ook een grotere tank.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:59 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Zolang je genoeg brandstof aanboord heb nothing to worry about. Weet iemand het verbruik van een stationair lopende auto?
hier in Brabant begint het ook te komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:07 schreef Libris het volgende:
De politiescanner in Rotterdam-Rijnmond is ook gekkenhuis, omgewaaide bomen en veel wateroverlast
Het is ook maar net of iets nog langzaam rijdend is of ineens stil staat. Dat laatste tellen ze toch wel mee en dat eerste niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:07 schreef Cootz het volgende:
[..]
vid.nl geeft de snelste informatie. Deze wordt heel vaak geupdate waardoor er soms grote schommelingen in zitten.
De schommelingen zijn soms wel verdacht groot, dus ik denk dat ze de drukte steeds anders interpreteren.
http://www.trafficnet.nlquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Waar haal je deze vandaan Morpheus?
Er liggen geloof ik ook een aantal mobiele netwerken plat....quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:13 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik wou me pa bellen waar die nu was, maar ik kan hem niet bereiken.
Ja, rond eindhoven is het ook al moeilijk iedereen te bereikenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er liggen geloof ik ook een aantal mobiele netwerken plat....
het enige stuk in Nederlandquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:15 schreef Xenwolfie het volgende:
Vader belt, hij rijd nu op een stuk waar het doorrijdt...
Het zou me niks verbazen als de stroom er zometeen uitligt. Hier ook flikkerende lampen en zeurende ups'enquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:17 schreef Xenwolfie het volgende:
Stroom doet weer raar, waarschijnlijk overbelasting. Weinig regen en wind op dit moment.
Locatie?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:21 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Toevallig flikkerde het licht hier ook al, en ik maar denken dat ik slechte ogen kreeg.
Als er een ketting reactie plaats vind mbt stroom storingen zijn de rapen gaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
RTL4 heeft het hier zojuist begeven...
Zoveel mis je met rtl4 ook niet...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
hier werkt het nogquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
KPN werkt hier in Eindhoven ook nog.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n telefoonnetwerk (T-Mobile) is down.
Gelukkig werkt die van m'n pa (KPN) nog wel.
T-Mobile in Tilburg ook down...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n telefoonnetwerk (T-Mobile) is down.
Gelukkig werkt die van m'n pa (KPN) nog wel.
waar is dit?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef Speed-Addicted het volgende:
Ik heb even de log erbij gepakt van de UPS.
Om streeks 17:55 gingen we hier van 227v naa r 225/224 volt, omstreeks 18:08 een piek naar 240v! gevolgt door een dip naar de 223v, Het schommelt nu tussen de 225 / 226v
Culemborgquote:
ik heb ze al aangedaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:30 schreef Xenwolfie het volgende:
Hoop dat we nog kaarsen hebben (weer).
T-mobile Eindhoven werkt nogquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
T-Mobile in Tilburg ook down...
als je internet centrale dan nog maar stroom heeftquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef Xenwolfie het volgende:
*knipper*
Ik zal het wel laten weten op de PSP als de stroom uit is...
Locatie?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef Xenwolfie het volgende:
*knipper*
Ik zal het wel laten weten op de PSP als de stroom uit is...
wens d'r maar een warme nacht toe.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef MaPo het volgende:
Ik hoor zojuist dat m'n zus nu al sinds 16.00uur vanuit Enschede onderweg is en nu nog steeds vast staat tussen Enschede en Haaksbergen, ze moet naar Neede, dat is normaal een klein halfuurtje rijden geloof ik
Over vaders gesproken. Mijn vader zit nog in Amsterdam en moet het liefst vandaag nog terug naar huis in Elst (tussen Arnhem en Nijmegen). Met 90 kilometer file op de A2 en 40 op de A12 ben ik heel benieuwd of hij dat nog gaat redden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:38 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Vader staat nu al ruim 4,5 uur vast, en verwacht ongeveer om 10 uur thuis te zijn.
Rond 23:00 uur zullen er wel geen files meer staan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:46 schreef Cootz het volgende:
[..]
Over vaders gesproken. Mijn vader zit nog in Amsterdam en moet het liefst vandaag nog terug naar huis in Elst (tussen Arnhem en Nijmegen). Met 90 kilometer file op de A2 en 40 op de A12 ben ik heel benieuwd of hij dat nog gaat redden.
Als dit weer aanhoudt staan die mensen er morgen nog, denk ik...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:49 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Rond 23:00 uur zullen er wel geen files meer staan.![]()
Zolang de motor draait laadt de accu op hoor. Het is geen fiets waar de dynamo tegen je wiel aangedrukt zit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij laadt op als de auto rijdt, nee dus. Stadslichten aan, radio uit, kachel niet te hoog lijkt me het beste..
quote:17:44 uur
Reisadvies:
* Reizigers tussen de Randstad en Zuid
Oost Nederland reizen via de
verbinding
Rotterdam<->Breda<->Tilburg
quote:18:24 uur
Den Haag HS<->Rotterdam
Door een aanrijding rijden er tussen
Den Haag HS en Delft geen treinen.
Vertraging: meer dan 60 minuten.
het was een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:59 schreef Oom_Agent het volgende:
Ai ai...daar gaat het reisadvies van de NS !!
[..]
[..]
www.wetteronline.de is dezelfde site, maar dan gratis en zonder codes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:59 schreef Xenwolfie het volgende:
Na 2 keer heb ik een Weeronline code, doet de site het niet meer.
Edit: Doet het nu maar heel sloom.
Goedkope neerslagmeter zonder kachel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:06 schreef indahnesia.com het volgende:
helaas wordt de sneeuw in mijn neerslagmeter niet gesmolten.
"hoe vaak sneeuwt het nou in Nederland", dacht ik toen ik hem kochtquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:10 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Goedkope neerslagmeter zonder kachel.![]()
Ik ga nog even boodschappen doen. Tot over een uur ofzoIk neem me camera mee.
Moet RTL4 het eerst weer gaan doenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:04 schreef indahnesia.com het volgende:
na het half acht nieuws te voet een rondje lopen om foto's te maken. Het is in Eindhoven rustig op de weg.
hier werkt 't... maar ik hoop dat de stroom niet uitvalt voor die tijdquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet RTL4 het eerst weer gaan doen.
Er zijn op dit moment 46 meldingen, waarvan 37 files (658 km)quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:14 schreef Gappie het volgende:
Wilnis op dit moment
Windje stil.. straten blank en sloten overvol
regent nu niet meer heeft et de hele dag gedaan..
iemand nog file info over totale lengte enzovoorts?
het licht flikkert hier ook iedere keer.. complete disco om de 5 min.. en het licht in de verte..
wie weet. Eindhoven heeft af en toe ook zijn dipjes die er normaal niet zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:19 schreef MrJones het volgende:
Het licht begint hier nu ook steeds vaker te knipperen. Avondje candlelight?
Laatste uur hier ook al drie keer..quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:19 schreef MrJones het volgende:
Het licht begint hier nu ook steeds vaker te knipperen. Avondje candlelight?
ooh. dat valt wel meequote:Op vrijdag 25 november 2005 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Laatste uur hier ook al drie keer..
De files zijn inmiddels afgenomen tot ruim 600 km.
En het laatste kwartier hier vijf keerquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:21 schreef Ambrosius het volgende:
Laatste uur hier ook al drie keer..
dat gaat lekker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:25 schreef MrJones het volgende:
[..]
En het laatste kwartier hier vijf keer![]()
Maar we zijn d'r nog![]()
maar dat is pas een paar minuten, zegt nog niet zo veel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:28 schreef Speed-Addicted het volgende:
Vanaf 19:05 heb ik meerdere dips van 227V naar 223V vanaf 19:20 is het weer stabiel
Hier alles stabielquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:32 schreef Xenwolfie het volgende:
Even rust gehad, maar nu begint het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |