Is die verfilmd? Is die een beetje goed? Boek vond ik geweldigquote:Op maandag 28 november 2005 18:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
marathon?
Boek ken ik niet. Weet dus niet of we het over hetzelfde hebben. Maar er is een film die marathon heet.quote:Op maandag 28 november 2005 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is die verfilmd? Is die een beetje goed? Boek vond ik geweldig![]()
Ja.quote:Op maandag 28 november 2005 18:57 schreef Sokolsky het volgende:
Amerikaans?
Marathon, of De Marathon van Stephen King is een boek. Gaat over een groep jongeren die een marathon mogen/moeten lopen. Er zijn echter een paar regels en feiten.quote:Op maandag 28 november 2005 18:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Boek ken ik niet. Weet dus niet of we het over hetzelfde hebben. Maar er is een film die marathon heet.
Dan hebben we het over iets heel anders. Ik bedoelde deze Marathon over een autistische jongen wiens droom het is om ooit een marathon te willen rennen.quote:Op maandag 28 november 2005 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Marathon, of De Marathon van Stephen King is een boek. Gaat over een groep jongeren die een marathon mogen/moeten lopen. Er zijn echter een paar regels en feiten.
- niemand weet hoe lang de marathon is. Wellicht is er wel geen eind.
- je moet een minimale snelheid hebben van 5km/u (dacht 5 ja, kan ook mijl zijn)
Als je onder die snelheid komt krijg je een waarschuwing. 2 waarschuwingen mag.
Derde keer krijg je de kogel. (kakken, piesen etc moet je zelf maar uitzoeken)
- als je uit de wedstrijd stapt krijg je direct de kogel
- hoofdprijs is heel bijzonder.
Het boek gaat dus over de complete loop. Erg goed. Maar weet dus niet of het 'm nou is
Uiteraard.quote:Op maandag 28 november 2005 19:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is dat trouwens Scarlett die ik daar zie SoK
Uiteraard.quote:Op maandag 28 november 2005 19:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
is het dan In Good Company?
Patch AKA Ewan AKA Nemo + 1quote:Op maandag 28 november 2005 19:34 schreef Patch het volgende:
The Incredibles![]()
Dogma![]()
Mallrats![]()
Dreamcatcher![]()
Enemy of the State![]()
Vanilla Sky![]()
Chasing Amy![]()
Jay and Silent Bob Strike BAck![]()
dolle_hond + 1quote:Op maandag 28 november 2005 19:56 schreef dolle_hond het volgende:
prophecy
deer hunter
catch me if you can
suicide kings
kangeroo jack
pulp fiction
nick of time
sleepy hollow
quote:Op maandag 28 november 2005 20:18 schreef Sokolsky het volgende:
Monty Python and the Holy Grail
quote:Op maandag 28 november 2005 22:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tony Curtis.
Come again?quote:Op maandag 28 november 2005 22:55 schreef dolle_hond het volgende:
nueve reinas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |