Dat is goed.quote:Op zondag 27 november 2005 21:13 schreef Sokolsky het volgende:
Psycho?
Ja. En in Bold and the Beautiful Massimoquote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bedoel je die van mij? In DooL heet hij Stefano Dimera
Dus je weet niet zo veel van films, en je kijkt zowel naar DooL als B&B....... hmmmmquote:Op zondag 27 november 2005 21:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja. En in Bold and the Beautiful Massimo.
Die Spanjaard van Sokolsky komt me wel bekend voor, maar z'n naam weet ik niet. Ik ben niet zo goed in filmtrivia.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:09 schreef Sokolsky het volgende:
één letter in het alfabet naast. Welke letter staat er naast de x?
Ach ja, Buņuelquote:Op zondag 27 november 2005 23:16 schreef Sokolsky het volgende:
wyccie +1
Hm, over hem hoef ik dus ook geen vragen meer te stellen. Viel me van SoK wel een beetje tegen trouwens.
Ik weet het, je bent er geen fan van, maar je hebt er wel een en ander van gezien. En hij speelde natuurlijk ook in andere films.quote:
quote:"Tear Me Down"
"The Origin Of Love"
"Sugar Daddy"
"Wig in a Box"
"Wicked Little Town"
Dat raar staat los van het feit dat het een musical isquote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef Sokolsky het volgende:
Da's niet raar, da's een musical.
8 femmes?
Nou, deze vond ik wel raar.quote:Op zondag 27 november 2005 23:53 schreef Sokolsky het volgende:
Tja, wanneer vind jij iets een rare film?
Da's een behoorlijke hit geweest!quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef Sokolsky het volgende:
Moulin Rouge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |