SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom op Net5 kijken als Belgie het bij het zelfde punt oppikt als waar we gebleven warenen zonder reclame
![]()
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:46 schreef Nuna het volgende:
Ja, maar het is wel raar dat je in spoilertags moet posten. Er staat ook duidelijk BEL. Toen Net 5 op Belgie voorliep zag ik ook nergens spoilertags staan voor de Belgen. Dus waarom nu wel voor degenen die het juist niet willen volgen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:50 schreef rena het volgende:Ook gezien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom op Net5 kijken als Belgie het bij het zelfde punt oppikt als waar we gebleven warenen zonder reclame
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mijn TV-gids ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef stefimke het volgende:
Hoe zit 't nu eigenlijk met Desperate Housewives op de Belg? Vanavond komt er volgens de Belgische teletekst geen aflevering op. Vraag me af of ik er nu al een gemist heb. (Ik heb het laatste die gezien waar George in Bree's voortuin aan 't zingen was)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef stefimke het volgende:
Hoe zit 't nu eigenlijk met Desperate Housewives op de Belg? Vanavond komt er volgens de Belgische teletekst geen aflevering op. Vraag me af of ik er nu al een gemist heb. (Ik heb het laatste die gezien waar George in Bree's voortuin aan 't zingen was)
Herfst dus pas weer... maar misschien Net 5 eerder weer? Lastig, zo op 2 zenders.quote:De tweede reeks van Desperate Housewives bestaat uit 22 afleveringen en niet 13 zoals vermeld in enkele tijdschriften. Wij moeten nu op de VRT stoppen omdat we anders te dicht op de Amerikaanse uitzendingen komen te zitten en de levering van het uitzendmateriaal in het gedrang komt.
De nieuwe afleveringen van Desperate Housewives worden in de herfst terug op één geprogrammeerd. Wij hebben beslist te stoppen op het moment dat ook in de VS de serie gestopt is voor een onderbreking van 5 weken voor de kerstperiode. Wij pikken dan ook opnieuw in met een speciaal gemaakte samenvattende aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |