Het scheelt wel met zo`n briesje in de rug helicopter was 10 min sneller als normaalquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben je meegewaaid met de wind?
Nope heb ik nie last vanquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wordt je dan niet zeeziek door de harde wind![]()
Ok, check je mailquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:42 schreef RB het volgende:
Het scheelt wel met zo`n briesje in de rug helicopter was 10 min sneller als normaal![]()
Already donequote:
Nee hoor, duurt niet lang meer maar ben er nog welquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Hij zegt dat die van Rausje onbegrenst is en maar net de 180 haalde
Die GS-jes toch
Ja, de oudjes laten het afweten, ik heb nog wel reklameblokken gekochtquote:
ik voel me idd nog jong jaquote:
Welkom terug... blij dat je weer veilig aan land bent.quote:
Anders ik welquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Welkom terug... blij dat je weer veilig aan land bent.
Ik ook daarom ben ik ook nog wakkerquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:32 schreef bwt het volgende:
Hey, ikke ook weer thuis
motor staat nog op het werk
lag iets te veel sneeuw op de weg
De oudjes worden langzaam weer wakkerquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja, de oudjes laten het afweten, ik heb nog wel reklameblokken gekocht![]()
![]()
Je hebt Suzi toch niet buiten in de kou laten staanquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:37 schreef bwt het volgende:
Ik hoop wel dat morgen de meeste sneeuw verdwenen is
kan ik me bike weer ophalen en warm binnen zetten
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:36 schreef bwt het volgende:
idd, de jeugd heeft de toekomst
ehhh, hij staat bij het werk altijd buiten, dus ook vandaag.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:45 schreef RB het volgende:
[..]
Je hebt Suzi toch niet buiten in de kou laten staan![]()
![]()
wat heb je toch weer een zwaar levenquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:00 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer in het land der levenden.Eerst sneeuw van auto scheppen om vervolgens "helemaal"naar Amersfoort te rijden,hier een wedstrijd totaal te verzieken
om na afloop 2 glaasjes bier naar binnen te werken om het verdriet te verdinken
,na afloop thuis te constateren dat het toch wel koud is, omdat de verwarming al op de nachtstand staat
,daarna even een biertje naar binnen te werken en op fok kijken,vervolgens te constateren dat een zak cashew noten toch best wel snel leeg is,en zo straks naar bed.
![]()
Wat een rot leven zeg.![]()
Blij dat er eindelijk iemand is die dat eens wil erkennen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:06 schreef bwt het volgende:
[..]
wat heb je toch weer een zwaar leven
Bedoel je daar wat mee ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:52 schreef bwt het volgende:
hmmm, zo te zien zijn de nachtbrakers weer eens online.
Dan gebeurt het allemaal he.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bedoel je daar wat mee ?![]()
Nou ...... Nou ?![]()
ehquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bedoel je daar wat mee ?![]()
Nou ...... Nou ?![]()
Weltrusten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:30 schreef bwt het volgende:
duik nu toch maar me nest in
't is koud buiten
er ligt sneeuw buiten![]()
Wat voor wedstrijdjes doe je danquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:00 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer in het land der levenden.Eerst sneeuw van auto scheppen om vervolgens "helemaal"naar Amersfoort te rijden,hier een wedstrijd totaal te verzieken
om na afloop 2 glaasjes bier naar binnen te werken om het verdriet te verdinken
,na afloop thuis te constateren dat het toch wel koud is, omdat de verwarming al op de nachtstand staat
,daarna even een biertje naar binnen te werken en op fok kijken,vervolgens te constateren dat een zak cashew noten toch best wel snel leeg is,en zo straks naar bed.
![]()
Wat een rot leven zeg.![]()
Oh oh, hopeljik is het vandaag wat daar want wij gaan zo naar Nijmegen toe.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:50 schreef bwt het volgende:
[..]
ehhh, hij staat bij het werk altijd buiten, dus ook vandaag.
na werk tijd lag er zo ongeveer 5-7 cm sneeuw op de motor.
Nu staat ie op het werk in de (open) fietsenstalling waar de wind vrij spel heeft (wel overdekt dat wel). Met een collega 30 minuten in de file gestaan op een stukje van nog geen kilometer.
schiet niet echt op in de sneeuw door nijmegen
postbank sucktquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:17 schreef worldpimber het volgende:
Heb jij je overschrijving via de Postduif gedaan? Ouderwetsch![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
Kwam wel een andere leuke foto tegen (uitgeknipt)![]()
[afbeelding]
Hoe ging het destijds met OPM's linkerbochten?![]()
![]()
Stilstaan, afstappen, motor omdraaien, opstappen en weer verder rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was 1 van mijn 1e meetings...linker- maar ook rechterbochten gingen toen precies hoe jij het omschrijft
![]()
![]()
Ik schiet.Had dit jaar eigenlijk m'n NK 100 m. moeten verdedigen,maar dank zij Mijnheer en Mevrouw AMC is dat dus niet gelukt,en heb ik het Nederlands kampioenschap gewoon weggegeven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 07:15 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Zo weer pitten, maar eerst even ontbijten [afbeelding]
(ja ik weet dat eten en daarna meteen slapen niet echt goed is voor je lichaamsgewicht)
[..]
Wat voor wedstrijdjes doe je dan [afbeelding]
KorfballenBingo?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Heyquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:24 schreef RB het volgende:
Ben blij dat ik weer vaste grond onder de voeten heb. wat een god vergeten k*t weer was het de laatste twee dagen.![]()
Wel met je tijd meegaan he, OPM.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
postbank sucktkan zo nog 4-5 dagen duren
morgen btw
Ik doe ook aan schieten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:59 schreef richardgie het volgende:
Ik schiet.Had dit jaar eigenlijk m'n NK 100 m. moeten verdedigen,maar dank zij Mijnheer en Mevrouw AMC is dat dus niet gelukt,en heb ik het Nederlands kampioenschap gewoon weggegeven.![]()
ik weetquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:02 schreef Worldbeater het volgende:
Wel met je tijd meegaan he, OPM.![]()
De service is nog gratis ook, en realtime overboeken.![]()
Had van jou al zoiets begrepen,maar ben er op een forum,wat heel Nederland kan lezen,niet echt open over.Zo face to face praat ik er wel gewoon over.Vandaar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hey, we hadden al medelijden hier met je.
![]()
Verder val je wel onder de hoge bomen vangen veel wind.![]()
[..]
Wel met je tijd meegaan he, OPM.![]()
De service is nog gratis ook, en realtime overboeken.![]()
[..]
Ik doe ook aan schieten.![]()
![]()
't lijkt hier inmiddels koekblik veilig. De sneeuw is op de hoofdwegen grotendeels weg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh oh, hopeljik is het vandaag wat daar want wij gaan zo naar Nijmegen toe.![]()
Aha, op die fiets, neem een account dan, met zo'n mooi bankpasje.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weetmaar overboeken vanaf een andere bank duurt bij geen enkele andere bank zolang als bij de postbank
![]()
Je kan zelfs met de motor een heel eind door de sneeuw en nattigheid ploegen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:17 schreef bwt het volgende:
't lijkt hier inmiddels koekblik veilig. De sneeuw is op de hoofdwegen grotendeels weg.
Voor op de motor vertrouw ik het nog niet helemaal
nah, das meer iets voor trieste n00B's die net komen kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
Aha, op die fiets, neem een account dan, met zo'n mooi bankpasje.![]()
[afbeelding]
In nIjmegen was het gister overal wit/grijs/glad.en sneeuw kwam er heel erg stevig naar beneden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Je kan zelfs met de motor een heel eind door de sneeuw en nattigheid ploegen.
Ik ben ik het verleden meerdere malen verrast aan het einde van de werkdag.
Snelheid doet een hoop met de wegligging, en als je "recht" door de bochten gaat kan je veel hebben.
Het grappig was nog dat ik redelijk thuiskwam, maar daarna amper de eigen woonwijk in.![]()
Als je geen creditcard kan betalen kan je op deze manier toch net doen alsof je er eentje hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nah, das meer iets voor trieste n00B's die net komen kijken![]()
Toch wel poserwaarde he.quote:binnenkort missch maar es een acc aanvragen idd...
Als die gelegenheid er is dan is dat inderdaad wel de betere keuze.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:31 schreef bwt het volgende:
In nIjmegen was het gister overal wit/grijs/glad.en sneeuw kwam er heel erg stevig naar beneden.
ik ben dus op alternative wijze thuis gekomen - liften bij collega's en vrienden. ja, die rijden koekblik.
Ik neem alles terug wat ik ooit beledigend over je heb gezegdquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik schiet.Had dit jaar eigenlijk m'n NK 100 m. moeten verdedigen,maar dank zij Mijnheer en Mevrouw AMC is dat dus niet gelukt,en heb ik het Nederlands kampioenschap gewoon weggegeven.![]()
Heb jij zelf ook al zo een trendy postbankpasje aangevraagd?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nog niet, maar ik vind het wel ubercool.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:25 schreef hicham het volgende:
Heb jij zelf ook al zo een trendy postbankpasje aangevraagd?
quote:
En hoe kom je daar zo ineens op?quote:
quote:Legal Notice: The term "Harley™" and "Harley-Davidson™" are registered trademarks of Harley-Davidson™ Motorcycle Company. The terms "Hill Scoggin™", "Flag Slathered Retard™", and "Trend Humping Fashion Lemming™" are not trademarks of Harley Davidson™ Motorcycle Company, but rightly should be.
Ah, ik heb al meerdere keren gezegd dat het voor 30 november gratis is en daarna moet je ervoor betalen heH?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik vind het wel ubercool.![]()
Eigenlijk wil ik een speciale foto van de KLX maken, misschien is Nick met een kerstmuts erop iets.![]()
Heb ik gelijk mijn twee grote liefdes op de kaart.
Maar het staat zo raar in de zomer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |