Doordat er andere stoffen ontbreken denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hash is dan zeker een stuk duurder? Het lijkt me althans dat je daar veel minder van krijgt. En hoe komt het dat het effect anders is als de werkzame stof gelijk is?
De prijs!!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het verschil tussen hash en wiet eik dan?
volgens mij is het enige verschil high of stoned. stoned wordt je als je het mengt met tabak zover ik begrijp. high wordt je eerder bij een pijpje of een waterpijp. het heeft ook nog te maken met de soort plant waarvan de hasj of wiet gewonnen isl, maar daar kan de koffieshop-eigenaar je vast meer over vertellen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hash is dan zeker een stuk duurder? Het lijkt me althans dat je daar veel minder van krijgt. En hoe komt het dat het effect anders is als de werkzame stof gelijk is?
Ik betaal altijd meer voor wietquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik betaal altijd meer voor wiet
Niet bij de Ali waar ik het koopquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:18 schreef het_fokschaap het volgende:
prijzen zijn zo'n beetje gelijk volgens mij voor grammetjes. ligt ook aan welke soort je neemt.
Dat kan uitmaken. Bij de gemiddelde coffeeshop is het meestal echter wel in orde.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:21 schreef miss_sly het volgende:
Maakt dat nou nog uit, waar je het koopt? Niet alleen prijs, maar kwaliteit ofzo?
Iddquote:
In Leeuwarden ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:25 schreef miss_sly het volgende:
Die zitten er in Eindhoven ook wel een paar
Tis wel de ideale schoonzoonquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In Leeuwarden ook.Misschien toch eens de stoute schoenen aantrekken.
Ik wil ook graag een keer paddo's proberen. Heiden6 en ik wilden dat samen gaan doen.
Paddo's wil ik ook een keer proberenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In Leeuwarden ook.Misschien toch eens de stoute schoenen aantrekken.
Ik wil ook graag een keer paddo's proberen. Heiden6 en ik wilden dat samen gaan doen.
Hij helpt me aan de drugs.quote:
zo ja, dan kun je het via de apotheek krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet je wat ik trouwens ook wil gaan uitvinden? Of blowen helpt tegen migraine.
Meteen een erg goed excuus.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:29 schreef het_fokschaap het volgende:
zo ja, dan kun je het via de apotheek krijgen
medicinale wiet
Volgens mij kan dat dus idd wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook zo vaak vreselijke last van migraine
Zou het dan ook vergoed worden door de ziekenfonds?
Mja, eigenlijk heb ik nergens last van, geen migraine, geen pms, geen buikpijn, helemaal niets. Maar ik vind een joint wel lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat dus idd wel.
Ik wil het ook nog wel eens uitproberen, maar dan wel met een ervaren paddoslikker erbij en iemand die niet slikt..quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Paddo's wil ik ook een keer proberen
Je zult 'm dan zelf moeten betalen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Mja, eigenlijk heb ik nergens last van, geen migraine, geen pms, geen buikpijn, helemaal niets. Maar ik vind een joint wel lekker
sowieso wil ik er graag iemand bij hebben die het al gedaan heeft, dat lijkt me prettigerquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog wel eens uitproberen, maar dan wel met een ervaren paddoslikker erbij en iemand die niet slikt..
'Een ervaren paddoslikker'. Dat klinkt wel vaag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog wel eens uitproberen, maar dan wel met een ervaren paddoslikker erbij en iemand die niet slikt..
Da's een fake cam!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:37 schreef ATuin-hek het volgende:
mochten nog mensen niet geloven dat het hier sneeuwt: http://www.utwente.nl/meander/webcam2/
veel plezier alvast vanavond missquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, ik zal mijn spulletjes eens gaan opruimen en vertrekken. Het is wel zo'n beetje weekend
en vanavond naar Racoon
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's een fake cam!de KUT zit in het complot!
Dank je wel, schaapjequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
veel plezier alvast vanavond miss
Katholieke Universiteit Twente muts!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Alicey zei 'kut'!
Ik ga het tegen mijn moeder zeggen!
Nu echt weg.
Is er veel regen gevallen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:40 schreef Doffy het volgende:
Hier in Amsterdam sneeuwen we niet in. We verzuipen
Idem.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:54 schreef -Trinity- het volgende:
Morgen verjaardag vieren voor vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |