Ik heb nog nooit een derde plaats gehadquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:34 schreef Vipers het volgende:
3de
Yeah al een eerste en een derde plaats gaat eigenlijk best goed![]()
Het zijn wat Pittsburgh Steelers en Chad Pennington van de New York Jetsquote:Op woensdag 30 november 2005 08:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Green Bay Packers hanteren nieuwe sack-techniek veters-samenbinden.
ik geloof niet dat de team-naam ook maar iets veranderd aan het onderschrift mr Perfect. Ga je ook zo om met elke foto van een willekeurige motorrijder/piloot/coureur die crasht en een ondertitel met Jos Verstappen erin?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:35 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Het zijn wat Pittsburgh Steelers en Chad Pennington van de New York Jets![]()
Verandert. Met een tquote:Op woensdag 30 november 2005 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik geloof niet dat de team-naam ook maar iets veranderd aan het onderschrift mr Perfect. Ga je ook zo om met elke foto van een willekeurige motorrijder/piloot/coureur die crasht en een ondertitel met Jos Verstappen erin?
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik geloof niet dat de team-naam ook maar iets veranderd aan het onderschrift mr Perfect. Ga je ook zo om met elke foto van een willekeurige motorrijder/piloot/coureur die crasht en een ondertitel met Jos Verstappen erin?
Waar heeft ie dat aan verdientquote:Op woensdag 30 november 2005 13:52 schreef Goofup het volgende:
zelfs bij een football foto wordt Jos Verstappen nog door het slijk/grind gehaald!
ik denk het gebrek aan loyaliteit aan het asfalt een eind geholpen heeft.......quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk het gebrek aan loyaliteit aan het asfalt een eind geholpen heeft.......
dat zegt volgens mij meer over de rest...........quote:Op woensdag 30 november 2005 14:29 schreef sanger het volgende:
[..]
![]()
Het is wel de meest succesvolle F1 coureur uit Nederland ooit
Eigenlijk verrassend dat hij nooit in de WRC is beland... hoewel... die hebben natuurlijk ook een stel asfaltrally's. Maar loyaliteit aan asfalt is daar alleen periodiek vereist.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk het gebrek aan loyaliteit aan het asfalt een eind geholpen heeft.......
volgens mij is het ook vrij belangrijk in de rally-sport dat je neus vooruit blijft staan. Heeft hij ook wel eens moeite mee gehad....quote:Op woensdag 30 november 2005 14:44 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Eigenlijk verrassend dat hij nooit in de WRC is beland... hoewel... die hebben natuurlijk ook een stel asfaltrally's. Maar loyaliteit aan asfalt is daar alleen periodiek vereist.
Jos, doe hier je voordeel mee!
Daar zeg je ook watquote:Op woensdag 30 november 2005 14:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat zegt volgens mij meer over de rest...........
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:44 schreef Curchulain NIET het volgende:
[..]
Eigenlijk verrassend dat hij nooit in de WTC is beland... hoewel...
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |