Heb ik dus al gedaan, maar omdat het toen de tijd zeer hectisch was. is die instelling dat vergeten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:59 schreef Mauro het volgende:
Kun je niet een kopie vragen bij de instelling waar je je diploma hebt gehaald?
Nou, dan ga je er toch weer achteraan? Dat ze het alsnog doen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:01 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Heb ik dus al gedaan, maar omdat het toen de tijd zeer hectisch was. is die instelling dat vergeten.
Dat is juist het probleem, men denkt dat ze het recht hebben om alles te doen wat ze willen. Dus het officiele pasje wat bij het diploma zit krijg je wel mee (waarvan ze verwachten dat je die bij ontslag inleverd. wat ik uiteraard niet heb gedaan). maar het origineel houden ze zelf. een copietje krijg je niet eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kan het dat je ex-werkgever het origineel heeft? Dat houd je toch zelf en een kopie gaat in je personeelsdossier?
Het gaat om een Aanstelling Verkeersregelaar, hier heb je een diploma voor nodig en een pasje (die je bij je moet hebben tijdens je werkzaamheden) dit diploma heb je nodig om te kunnen bewijzen dat je officieel verkeersregelaar bent. en dit fax je naar het betreffende politiecorps en die stellen jou dan weer aan. tot nu toe is het me gewoon gelukt met de gegevens die er op het pasje staan, maar er komt uiteraard een keer dat iemand een copie van mijn diploma wil zien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:14 schreef Notoire_Gek het volgende:
Waarom kun je zonder dat A4-tje je werk niet goed doen. Wil je het aan de muur hangen om vertrouwen bij klanten te wekken? Of heb je het nodig om ergens een vergunning voor te krijgen?
NG
Wees 'ns concreet: kunnen zij je een duplicaat geven of een verklaring dat je de opleiding hebt behaald?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:39 schreef johnplayer het volgende:
[..]
(...)
en die instelling waar ik de cursus heb gedaan weet er alles van. die hebben ook hun best voor me gedaan.
Nee dat kunnen ze niet (dacht dat ik dat al in mn text verteld had. die man is speciaal op zondagavond voor mij aan het zoeken geweest..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wees 'ns concreet: kunnen zij je een duplicaat geven of een verklaring dat je de opleiding hebt behaald?
Je kunt ook overwegen om een advocaat een brief te laten sturen naar je ex-werkgever.
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:44 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze niet (dacht dat ik dat al in mn text verteld had. die man is speciaal op zondagavond voor mij aan het zoeken geweest..
en een advocaat, ok. maar daar heb je centjes voor nodig. en die heb ik niet echt in mijn investeringsplan opgenomen.
Ze vinden dat ze die niet hoeven te geven. Tja, en ik ga natuurlijk vol de concurentie strijd aan, en als mijn bedrijf goed gaat lopen (wat overigens wel alle schijn heeft) dan volgen er meer ex-collega's. dus ze zijn best bang voor me.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef TrenTs het volgende:
Wat heb je als reden gekregen dat je je diploma niet terug krijgt?
Ik weet haast zeker dat als de arbeidsinspectie en FIOD daar een kijkje gaan nemen, dat ze het dan heel zwaar krijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:59 schreef Rapaille het volgende:
Kan je geen aangifte doen bij de politie?
Uh, dat is toch geen reden? Dat is alleen een herhaling van de weigering. Wat voor belang hebben zij er nou bij om jou dat ding niet te geven?quote:Ze vinden dat ze die niet hoeven te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |