Ik had 't juist andersom, ik luisterde niet naar de wijze raad van XcUZ_Me om op tijd naar huis te gaan. En toen had ik dus die fijne thuisreis...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:51 schreef wickie het volgende:
DOM DOM DOM!! LUISTER NOOIT NAAR VRIENDJES!! die niks van het weer afweten.
Arnhem? Auto? Oeiquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:23 schreef the900 het volgende:
Ik wilde net de trein nemen naar Arnhem om bij mn moedertje te gaan eten. Rijdt de trein niet meer
nu komt ze me ophalen
Ben net thuisquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:06 schreef Razor21 het volgende:
Voor de fokkers die nog moeten reizen :
[
Oja, ik heb ook nog een fijne hageldoop gehad.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:10 schreef Agiath het volgende:
Hagel in m'n gezicht
Moet zo nog kranten lopen!!!!!
Even een paal in de grond slaan lijkt me geen overbodige luxequote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef splendor het volgende:
[afbeelding]
Valt dit ook onder hinder?![]()
Onze mooie boom blokkeert de hele stoep voor ons huis.![]()
Niet dat daar iemand gebruik van maakt nu..
Iemand tips om hem dalijk als de wind gaat liggen weer rechtop te krijgen? Blijft dat gewoon staan of moet ik even een paal gaan halen ergens?![]()
Tiefus zeg lekker lang over gedaan. Hoe laat ben je precies vertrokken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:37 schreef Hihat het volgende:
Kom net thuis binnen! Zie mijn vorige post om te checken hoe lang ik over 105km heb gedaan.
Kort weekend zo.
Laat me raden, omgeving R'dam?quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:32 schreef Jojogirl het volgende:
De enige hinder die ik heb is mentaal en komt door het feit dat er hier nog steeds geen vlokje sneeuw is gevallen.Gisteren alleen maar stromende regen en keiharde wind en nu blauw met wat bewolking en windstil.
Ook sneeuwloos dus.quote:
Of lekker voor de winkeliers..quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:04 schreef brighton het volgende:
En er schijnen pinstoringen te zijn...da's ook lekker als je nog geld moet halen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |