Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef Flurry het volgende:
Net gemaakt (in Groningen):
[afbeelding]
Blauwe lucht, zon en 100% windstil
Als er strond op de dijk ligt, kun je dit ook best wel letterlijk nemen hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
In Rotterdam waait de spreekwoordelijke stront al de hele dag van de dijk !
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:04 schreef Roellio het volgende:
Hier (Amsterdam) is het wel érg donker en het regent af en toe flink, maar geen wind.
wil mijn bankrekening wel ff noemenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:45 schreef Flurry het volgende:
Is er al een rekeningnummer voor hulp aan de getroffen gebieden?
Dat had ik hier ook rond kwart voor 1, twee keer. En net weer een keertje. Even knipperende lichtjes... Maar gelukkig geen pc die moeilijk doen..quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:50 schreef ACT-F het volgende:
Het waaide net even heel hard en kort daarna was er een dipje in de stroomvoorziening![]()
Bewolking komt opzettenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef Deetch het volgende:
Droog, zonnetje, er gaat niets boven groningen.
Bij mij was het zo dat de spanning lager werd, ik stond in de badkamer en zag dat het licht minder werd en kort daarna weer normaal. Mijn PC had er ook geen last van, alhoewel ik het ergste vreesde voor webcam minnend NLquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:57 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat had ik hier ook rond kwart voor 1, twee keer. En net weer een keertje. Even knipperende lichtjes... Maar gelukkig geen pc die moeilijk doen..
En het mobiele telefoonnetwerk was ook niet goed bereikbaar...
Inderdaad, ik had het niet beter kunnen zeggen. Hier (Oosterhout, Noord Brabant) is het overigens "gewoon" kutweer. De hele tijd regen, en een behoorlijke wind. Af en toe erg zware windstoten. Nog geen vlokje sneeuw te bespeuren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:20 schreef Gripper het volgende:
Toch wel aandoenlijk, als er een paar centimeter hier in dit kikkerlandje valt zijn we allemaal in paniek, staan er enorme files en stoppen treinen en bussen.
In de alpenlanden gooien ze sneeuwkettingen erom, nog een blokje hout op het vuur, en rijden bussen ook gewoon als het sneeuwt.
We zijn huilies met z'n allen, en aan de ongelukken die ik vanochtend heb gezien te oordelen kunnen we ook niet rijden in iets ingewikkelder weer...!
Wat wil je, in zo'n boerengatquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:30 schreef ACT-F het volgende:
In de omgeving van Zutphen schijnen 5 hoogspanningsmasten geknapt te zijn. De stroomvoorziening schijnt daardoor onbetrouwbaar geworden te zijn
Ik heb er (nog) geen last vanquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat wil je, in zo'n boerengat.
Zutphen dus, wat ik al melde.quote:Stroomstoring
Ongeveer 40.000 inwoners van Haaksbergen, Eibergen, Neede en Rekken hebben sinds 13.00 uur geen stroom. Dat liet energiebedrijf Essent vrijdag weten. Oorzaak is het slechte weer. Volgens een woordvoerder is een stroomverbinding geknapt.
Wanneer de problemen zijn opgelost, is nog onduidelijk. Door de storing doen ook veel vaste telefoonlijnen het niet, bevestigde een woordvoerster van KPN.
Dan kan het heel leuk gaan worden mits de voorpellingen van strenge winter kloppen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:30 schreef ACT-F het volgende:
In de omgeving van Zutphen schijnen 5 hoogspanningsmasten geknapt te zijn. De stroomvoorziening schijnt daardoor onbetrouwbaar geworden te zijn
Hmm, normaal gesproken moet ik ook altijd naar Utrecht CS.. maar vandaag vrij, valt weer meequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had mn vriend vanmiddag gewaarschuwd dat het een bende ging worden overal en dat ie maar beter nu uit Utrecht kon vertrekken, maar hij was eigenwijs en zei dat 't wel mee zou vallen.
Enfin, hij belde net: "Ik had naar je moeten luisteren, er rijdt niks vanuit Utrecht CS!"
En net op het NOS-journaal werd er gezegd door ProRail dat mensen Utrecht CS moesten mijden en dat dat nog wel enkele uren kon gaan duren....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |