Waar?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:07 schreef the_disheaver het volgende:
Groningen heeft regen, en natte sneeuw!
Ziekelijk ..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:05 schreef Oom_Agent het volgende:
Sommige mensen staan al 7 uur in de file.
Stad groningen (Selwerd)quote:
Leeuwenborg meld niks. Geen sneeuw en geen regen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:12 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Stad groningen (Selwerd)
Net voor mijn deur na het hardlopen, zat er wit spul op mijn shirt. Maar meer regen dan natte sneuw..
huh? geen regen??quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Leeuwenborg meld niks. Geen sneeuw en geen regen.
Zelfs geen wind![]()
hier lichte sneeuw, ik ben net binnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet hoe het inmiddels in Eindhoven is, maar hiero gaat het nu lekker... Moest net stapvoets naar huis rijden omdat er al een laagje sneeuwprut op de weg lag. De wind is ook weer lekker aangetrokken en stuwt de sneeuw hier tegen de ruiten van de woonkamer aan... Lijkt wel of ik ingesneeuwd ben
Op die satalietbeelden lijkt het er op dat het gebied wat naar het noorden trekt. Misschien toch nog wat neerslagquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:11 schreef Oom_Agent het volgende:
Thorsten (zo heet deze storm) blijft maar rondjes draaien boven het noorden van het land.
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=16&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:14 schreef the_disheaver het volgende:
huh? geen regen??
Wind is hier ook nauwelijks...
er moet nog veel komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:17 schreef flugeltje het volgende:
Nou, zo wit is het hier nog niet hoor... Is voornamelijk prut. Ik betwijfel of ie blijft liggen als het gestopt is met sneeuwen...
Super foto'squote:Op vrijdag 25 november 2005 17:16 schreef MaPo het volgende:
Hier ook nog even een berichtje vanuit Markelo (Twente)
Heeft mij ook erg veel moeite gekost om thuis te komen vanuit Deventer, maar m'n broer kom me gelukkig ophalen van station in Rijssen, de stoptrein naar Almelo liep gelukkig nog wel, weliswaar met veel vertraging. Van Rijssen naar Markelo (10km) konden we gewoon de hele weg niet harder rijden dan 40, wat de maximum snelheid was over het hele stuk. En dan fietst er ook nog zo'n knuppel over de (normaal) 80km weg, omdat op fietspad ernaast 10 cm sneeuw lag en die valt net voor ons lekker op de bek, konden nog net optijd tot stilstand komen. En ik kreeg nog bijna een flinke tak op m'n kop![]()
Hierbij nog wat fototjes vanuit Markelo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
licht in de 1000 geloof ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:17 schreef Speed-Addicted het volgende:
Waar staat het file record op eigenlijk.
Op het traject wat ik zo moet afleggen staat 50km file... dus ik ga maar wat overuurtjes maken en een bezoek brengen aan de macdrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |