Moks!quote:
Ik word gewoon altijd erg blij en positief van AirwiN...quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
positief ingestelde mensen tussen al die klaagtopiqs!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik word gewoon altijd erg blij en positief van AirwiN...
Je hebt een file veroorzaakt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:26 schreef melismay het volgende:
Nou ja, daarna deed de auto het dus gelukkig weer, maar het was wel even lullig voor al die mensen die achter me stonden
Hier sloeg de bliksem zonet in, in een windmolen op het Siemens terrein. Een knal, niet normaal!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:13 schreef Pheno het volgende:
Je hebt een file veroorzaakt?
Wow, het onweert in Hilversum
Hier is het land voornamelijk in het grijs gehuld...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:08 schreef Frezer het volgende:. Het is land weer van één witte deken voorzien.
![]()
Eindelijk een medestander!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:16 schreef Mokster het volgende:
Superweer! Maar dan wel om in bed te blijven liggen
Koffiequote:Op vrijdag 25 november 2005 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
Morgen iedereen...
Tjezus .. wat een weer.. koud..vreselijke wind.. nat..
Dit vraagt om een dubbele senseo..![]()
Autorijden met dit weer is geweldig. Ik ben ook op mijn werk op een standaard tijd, niet eerder vertrokken ofzo. Ik snapte alleen al die toeterende auto's achter me nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hier is het land voornamelijk in het grijs gehuld...
Superweer! Maar dan wel om in bed te blijven liggen
Autorijden was niet zo geinig...
Heej jij...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |