Zo heb ik hem nog nooit genoemd. Maar het is wel een mooie aanvulling op negert/dropje/[insert random negerbenamingen].quote:
Er speelt nog meer mee. Ik heb vorige week al voldoende uitgegeven aan m'n verjaardag en ik wil het wel weer ff rustig aan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
Dat ze zeggen dat het gaat vriezen wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk gaat vriezen hoor..
En buiten dat.. als je een beetje voorzichtig bent zit je echt niet zomaar tegen een vangrail aan hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2005 06:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
ja duh...
maar posten jullie weleens in de overige fora?zonder slowchat?
Ok. Stuur ze maar naar hiernaast. Hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
En wederom:![]()
@_Arual_- :kheb hier nog negers zat die we niet kwijt kunnen![]()
Ik zal het eens bij Terugkeer vragen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:09 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ok. Stuur ze maar naar hiernaast. Hoeveel heb je er?
![]()
Helaas voor jou geen charter naar een zonnige lokatie dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef Godlike02 het volgende:
1 groep waar ik al vast buitenval
Dat heb ik altijd al.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:22 schreef _Cara_ het volgende:
Ha.. ik heb de wind getrotseerd...ben niet van de fiets gewaaid.. heb alleen mn haren recht op mn kop staan..![]()
Héérliquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al.![]()
Ik moet er dadelijk nog doorheen, nb naar de kapper. ik zie er weer eens uit als barbabob.
Boekjes zijn in het begin altijd moeilijk, en deze spant wel de kroon. Maar goed, ik schrijf gewoon stug door. Soms mis ik ergens een bruggetje, maar dat komt later wel goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Héérlijk naar de kapper gaan.. doe ik volgende week ..
![]()
Wil het trouwens een beetje vlotten met dat boekje?
Feauteauquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |