Aso is het , geen sneeuw :pquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:10 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. ik vind het ook niet fijn, maar denk zal het je even vertellen.. geen sneeuw als je terug komt. Wel fijn weer hoor. En het gaat vriezen![]()
Op fok stappenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:13 schreef Breetai het volgende:
Fijn dat vriezen. Ik wilde origineel vanavond naar Eindhoven gaan om te stappen maar dt laat ik nu wel even achterwege. Geen zin om rond 5 uur 's ochtends ergens in de vangrail te gaan belanden.
Dan maar weer veel Fok!.
Jij zei Eindhovenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:13 schreef Breetai het volgende:
Fijn dat vriezen. Ik wilde origineel vanavond naar Eindhoven gaan om te stappen maar dt laat ik nu wel even achterwege. Geen zin om rond 5 uur 's ochtends ergens in de vangrail te gaan belanden.
Dan maar weer veel Fok!.
Wederom: koffiequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Eerst koffie! Veel!
Dat ze zeggen dat het gaat vriezen wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk gaat vriezen hoor..quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:13 schreef Breetai het volgende:
Dan maar weer veel Fok!.
Idd een praktisch probleemquote:
Lekker weer man!quote:
Ik moet fietsen hequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker weer man!
Alleen ben ik bang dat de vrijdagmiddagspits helemaal ruk gaat worden
Ik ga wel binnendoor
Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef _Arual_ het volgende:
Huilende buurkinderen. Aargh.
Gewoon teruggillen dat sinterklaas niet bestaatquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef _Arual_ het volgende:
Huilende buurkinderen. Aargh.
Verkapte asielzoekers-centra.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:52 schreef _Arual_ het volgende:
Ze hebben ook zo'n cirkel op de muur getekend hè. Dat betekent dat zwarte pieten er mogen blijven logeren.
Iemand hier nog een neger over?
Ik zal mn beste vriend even roepen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:52 schreef _Arual_ het volgende:
Ze hebben ook zo'n cirkel op de muur getekend hè. Dat betekent dat zwarte pieten er mogen blijven logeren.
Iemand hier nog een neger over?
Bubba?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal mn beste vriend even roepen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |