Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:16 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Hoezo slecht weer? De zon schijnt hier met een lekkere 25 graden
Alleen jammer dat ik over 24 uur dat slechte weer mee mag gaan maken als het er nog is. Of het goede weer komt gewoon met me mee![]()
Die zit in de was...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:26 schreef _Cara_ het volgende:
Wat dacht je van een roze.. wolkjes/schaapjes pyama..MET lettertjes om te tellen..![]()
Succes met fietsen, en niet uitglijden!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens.. ik moet zo op mn fietsje klimmen...ik hoop dat ik goed aankom...en niet eraf waai..![]()
Túúrlijk.. daar heb ik alle vertrouwen in...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef Frezer het volgende:Gisteren gehad, helaas niet gehaald. Een deel was een eitje, het andere deel bakte ik niks van. Volgende keer gaat het lukken.
![]()
Bangkok, nog een paar uur maar ,maar tochquote:
Rrrrrrrrrrrr... Ik haal m'n Barry White CD collectie alvast uit 't stof voor een sensueel, romantisch avondje...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:29 schreef Mokster het volgende:
Die vertel ik je wel als we in bed liggen...![]()
En wat die pyjama betreft: verras me maar!
Je hebt toch zeker iets ingenomen ? paracetemol of iets anders?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef Scorpie het volgende:
En koppijn! Ik ga me nest weer in, ga wel tv kijken ofzo...kan niet meer slapen door die hoofdpijn![]()
Of geeft de Sint me alsnog een voldoende?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Túúrlijk.. daar heb ik alle vertrouwen in...![]()
Lijkt me wel een aardige overgang, ook nog eens een jetlaggetje er bij...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zal best leuk worden nog morgen![]()
Laat het anders even van een man met schimmel tussen zijn benen afhangenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Of geeft de Sint me alsnog een voldoende?
Ja, het zal fijn worden. En ik heb morgen avond nog een verjaardag in Eindhoven ook. Grote kans dat ik die best wel ga missen zeg maar........helaas want het is van...........etcquote:Lijkt me wel een aardige overgang, ook nog eens een jetlaggetje er bij...
Kijk, dat ie op een schimmel rijdt, dat moet ie zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat het anders even van een man met schimmel tussen zijn benen afhangen![]()
JIj ook een goede reis hoor, en oppassen hequote:Op vrijdag 25 november 2005 09:35 schreef _Cara_ het volgende:
Zo.. ik klim op mn fiets en ben er vandoor.. als jullie tegen de middag nix van me gehoord hebben, tja.... dan ben ik eraf gewaaid of uitgegleden..![]()
@ Marc.. Goede terugreis![]()
Tot Laters..
Jij mag het controleren hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kijk, dat ie op een schimmel rijdt, dat moet ie zelf weten natuurlijk.
Maar als ie dagelijks kleine kinderen op schoot neemt, moet ie zich toch wel behoorlijk wassen zou ik zo zeggen...
Hé wat klinkt dat ranzig,quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat het anders even van een man met schimmel tussen zijn benen afhangen![]()
[..]
Mja dat schiet dan niet echt op, kan me voorstellen dat je na zo'n reis niet meer het toppunt van fit bentquote:Ja, het zal fijn worden. En ik heb morgen avond nog een verjaardag in Eindhoven ook. Grote kans dat ik die best wel ga missen zeg maar........helaas want het is van...........etc
En daar wil jij dus je cijfer vanaf laten hangen hequote:Op vrijdag 25 november 2005 09:41 schreef Frezer het volgende:
Werkze Cara!!
[..]
Hé wat klinkt dat ranzig,.
Ik heb haar al gewaarschuwd dat het erin zit dat ik niet kom. Maar als ik daar zou willen blijven slapen is dat geen enkel probleemquote:Mja dat schiet dan niet echt op, kan me voorstellen dat je na zo'n reis niet meer het toppunt van fit bent. Misschien kun je daar blijven slapen
![]()
Oke, oke, ik leer de volgende keer wel gewoon wat beter.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar wil jij dus je cijfer vanaf laten hangen he
[..]
Das een goede oplossing lijkt me. Goede terugvlucht(en)!quote:Ik heb haar al gewaarschuwd dat het erin zit dat ik niet kom. Maar als ik daar zou willen blijven slapen is dat geen enkel probleem
Ik kijk wel of ze maandag vrij is, ga ik dan op mijn gemak. Ze is dan ook echt jarig
Verheug je er niet teveel op, waar jou huis woont is echt geen sneeuw hoor..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das wel lekker dan. Even hopen dat het blijft liggen.
En ze schijnen warme kleren te brengen
Ik weet het niet.. ik vind het ook niet fijn, maar denk zal het je even vertellen.. geen sneeuw als je terug komt. Wel fijn weer hoor. En het gaat vriezenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
Waar mijn huis woont geen sneeuw![]()
maar, maar, maar...................
En bij jou ook al niet? Wie is hier de schuldige van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |