Nog steeds buikpijn? arme..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:18 schreef Scorpie het volgende:
ik ben zieken heb eigenlijk cursus, ik word gek
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef marcb1974 het volgende:
Bewaren jullie wel wat van dat mooie weer daar voor me? Over 24 uur ben ik er weer hoor
Met jou kan ik praten (koffiedrinken) ..quote:
Heb je nog meer briljante ideëen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef Mokster het volgende:
Zullen we er strax gewoon weer induiken?
áls je uberhaupt hier land...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
sneeuw hebben we voor je. Ik hoop dat je warme kleren hebt voor als je uit dat vliegtuig komt.
vooral als 'i koud is? De v-snaar ligt iets te los/is versleten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:24 schreef jack4ya het volgende:
Ik kon nog net mijn kanarietje (geel cinquecentootje) door het water geploegd krijgen... als ik stil was gevallen, scheelde heel weinig, dan was het echt dikke pret geweest.
(deuren opdoen, whoesh....)
Oja, maakt dat piepende en snerpende geluid nog iets uit?![]()
niet als ie koud is... meer als ie bijna kopje onder gaat...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
vooral als 'i koud is? De v-snaar ligt iets te los/is versleten.
Wat dacht je van een roze.. wolkjes/schaapjes pyama..MET lettertjes om te tellen..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:25 schreef AirwiN het volgende:
Zal ik m'n beertjes- of m'n aardbeienpyjama aandoen?
Er is nog één baan op schiphol openquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
sneeuw hebben we voor je. Ik hoop dat je warme kleren hebt voor als je uit dat vliegtuig komt.
Eigenlijk hier ook... gut het waait en regent wat, geen file, maar wel 20 cm water... dat was lastig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen file gezien en geen wind gevoeld. Wat regen, natte sneeuw en sneeuw, maar goed, daar wordt m'n auto wat schoner van (en het kan niet smeriger). Ik zette dat ding net in de garage en er droop zwart water vanaf, ik wist niet dat mijn auto blauw was
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten (koffiedrinken) ..![]()
Hoe loopt het met je tentamens? heb je vandaag ook nog wat?
En koppijn! Ik ga me nest weer in, ga wel tv kijken ofzo...kan niet meer slapen door die hoofdpijnquote:
Als we weer zo'n vliegtuigje hebben als op de heenweg vanaf schiphol is een kwart baan ook wel genoegquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is nog één baan op schiphol open
één tip: snelbindersquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens.. ik moet zo op mn fietsje klimmen...ik hoop dat ik goed aankom...en niet eraf waai..![]()
Die vertel ik je wel als we in bed liggen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je nog meer briljante ideëen?![]()
Ik stem voor in ieder geval! Zal ik m'n beertjes- of m'n aardbeienpyjama aandoen?
Doe maar voorzichtig danquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens.. ik moet zo op mn fietsje klimmen...ik hoop dat ik goed aankom...en niet eraf waai..![]()
Zie je, geen probleem dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we weer zo'n vliegtuigje hebben als op de heenweg vanaf schiphol is een kwart baan ook wel genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |