verzin eens een heftige opdracht voor Nathalie danquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:21 schreef Lamon het volgende:
Oh, en volgende week Roel en Dido scheiden kan ook nog wel wat helpen, voor even.
En Nathalie een hele heftige geheime opdracht geven,wordt zij misschien ook iets interessanter, aangezien ze toch niet weg schijnt te gaan.
sorry, ik wist niet of je van plan was er een aan te maken, leek me zo lullig als er niks was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:48 schreef F4iTH het volgende:
thanks, was een leuk bijpassend plaatje aan het zoeken. Maar TT leek heel erg op die van jou
Ik ben net terug van een avondje stappen. In de kroeg werd me tot 2 keer toe gevraagd:quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:58 schreef Wup het volgende:
maar jij bent dus blij met wat er gebeurd is vanavond
haha, leukquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:02 schreef F4iTH het volgende:
Ik ben net terug van een avondje stappen. In de kroeg werd me tot 2 keer toe gevraagd:
"Wat sta je nou te glimlachen? Binnenpretje?"
Ik zei "ja" en ging er verder niet op in want de rest was geen BB-kenners. Maar ik heb dus gewoon de hele avond genoten van het idee dat ik van die heks af ben.![]()
Eigenlijk is Roel al vanaf de eerste dag mijn favoriet geweest. Maar ik vind dat hij juist nu mag gaan. Tot nu toe wilde ik hem er niet uit hebben. Hij had nog een relatie "open" staan. Ik gunde bepaalde mensen die pret niet bij zijn vertrek. Maar die relatie is er eindelijk van gekomen en is nu op z'n hoogtepunt. Bovendien zijn die bepaalde mensen waar ik het eerder over had al eruit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:12 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, leuk
ik had liever Roel zien vertekken omdat iedereen elkaar daar nu weer helemaal lief vindt
gelukkig komt er nu eindelijk de langverwachte vaart in met wekelijkse exits
BB moet maar voor onderlinge valsheid gaan zorgen nu Chantal niet meer kan stoken:)
Roel is eigenlijk degene die ik het geld het meest misgun, ik hoop nog steeds dat hij zijn rookgeld ook nog kwijtraakt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:22 schreef F4iTH het volgende:
Eigenlijk is Roel al vanaf de eerste dag mijn favoriet geweest. Maar ik vind dat hij juist nu mag gaan. Tot nu toe wilde ik hem er niet uit hebben. Hij had nog een relatie "open" staan. Ik gunde bepaalde mensen die pret niet bij zijn vertrek. Maar die relatie is er eindelijk van gekomen en is nu op z'n hoogtepunt. Bovendien zijn die bepaalde mensen waar ik het eerder over had al eruit.
Nu mag ie van mij best vertrekken. Zoals ie zelf al zei vandaag: Het gaat hem niet zozeer meer om de geldprijs, hij heeft de hoofdprijs (Dido) al binnen.
dan hou je een aantal mensen over die ik er het liefst uit wil: Roel & Joostquote:Wie er nu moet vertrekken? Maakt me eigenlijk geen moer meer uit want degenen die ik niet mocht (Chantal, Tanja en Menno) zijn al weg. Als ik zou moeten kiezen, dan Lieske, Nathalie en Ingrid als eerst eruit.
dag dagquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:38 schreef F4iTH het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje op zoeken.
Nog eventjes wat nazorg...
Trusten Wup!![]()
dat rookgeld heeft hij terug gehadquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:48 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel is eigenlijk degene die ik het geld het meest misgun, ik hoop nog steeds dat hij zijn rookgeld ook nog kwijtraakt.
de anderen lijken me minder geldbelust, of weten dat beter te verbergen
[..]
mijn finale: Lieske, Ingrid of Dido [afhankelijk van hoe het zich verder ontwikkeld], Rob
quote:
Mogguhquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:56 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |