abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32557447
TT namens F4iTH
pi_32557454
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:21 schreef Lamon het volgende:
Oh, en volgende week Roel en Dido scheiden kan ook nog wel wat helpen, voor even.
En Nathalie een hele heftige geheime opdracht geven,wordt zij misschien ook iets interessanter, aangezien ze toch niet weg schijnt te gaan.
verzin eens een heftige opdracht voor Nathalie dan
  vrijdag 25 november 2005 @ 04:48:21 #3
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32557457
thanks, was een leuk bijpassend plaatje aan het zoeken. Maar TT leek heel erg op die van jou
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32557463
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:48 schreef F4iTH het volgende:
thanks, was een leuk bijpassend plaatje aan het zoeken. Maar TT leek heel erg op die van jou
sorry, ik wist niet of je van plan was er een aan te maken, leek me zo lullig als er niks was.
plaatje kan er alsnog bij hoor
  vrijdag 25 november 2005 @ 04:54:14 #5
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32557470
Och nee ben je gek. Ben allang blij dat iemand het overneemt. Leuke TT
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32557481
maar jij bent dus blij met wat er gebeurd is vanavond
  vrijdag 25 november 2005 @ 05:02:14 #7
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32557491
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:58 schreef Wup het volgende:
maar jij bent dus blij met wat er gebeurd is vanavond
Ik ben net terug van een avondje stappen. In de kroeg werd me tot 2 keer toe gevraagd:
"Wat sta je nou te glimlachen? Binnenpretje?"
Ik zei "ja" en ging er verder niet op in want de rest was geen BB-kenners. Maar ik heb dus gewoon de hele avond genoten van het idee dat ik van die heks af ben.
pi_32557532
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 05:02 schreef F4iTH het volgende:
Ik ben net terug van een avondje stappen. In de kroeg werd me tot 2 keer toe gevraagd:
"Wat sta je nou te glimlachen? Binnenpretje?"
Ik zei "ja" en ging er verder niet op in want de rest was geen BB-kenners. Maar ik heb dus gewoon de hele avond genoten van het idee dat ik van die heks af ben.
haha, leuk
ik had liever Roel zien vertekken omdat iedereen elkaar daar nu weer helemaal lief vindt
gelukkig komt er nu eindelijk de langverwachte vaart in met wekelijkse exits
BB moet maar voor onderlinge valsheid gaan zorgen nu Chantal niet meer kan stoken:)
  vrijdag 25 november 2005 @ 05:22:58 #9
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32557563
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 05:12 schreef Wup het volgende:

[..]

haha, leuk
ik had liever Roel zien vertekken omdat iedereen elkaar daar nu weer helemaal lief vindt
gelukkig komt er nu eindelijk de langverwachte vaart in met wekelijkse exits
BB moet maar voor onderlinge valsheid gaan zorgen nu Chantal niet meer kan stoken:)
Eigenlijk is Roel al vanaf de eerste dag mijn favoriet geweest. Maar ik vind dat hij juist nu mag gaan. Tot nu toe wilde ik hem er niet uit hebben. Hij had nog een relatie "open" staan. Ik gunde bepaalde mensen die pret niet bij zijn vertrek. Maar die relatie is er eindelijk van gekomen en is nu op z'n hoogtepunt. Bovendien zijn die bepaalde mensen waar ik het eerder over had al eruit.
Nu mag ie van mij best vertrekken. Zoals ie zelf al zei vandaag: Het gaat hem niet zozeer meer om de geldprijs, hij heeft de hoofdprijs (Dido) al binnen.
Wie er nu moet vertrekken? Maakt me eigenlijk geen moer meer uit want degenen die ik niet mocht (Chantal, Tanja en Menno) zijn al weg. Als ik zou moeten kiezen, dan Lieske, Nathalie en Ingrid als eerst eruit.
  vrijdag 25 november 2005 @ 05:38:54 #10
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32557603
Ik ga maar eens mijn bedje op zoeken.
Nog eventjes wat nazorg...

Voor:

Na:

Vind het tweede trouwens een leuk plaatje van Talpa. Spreekt boekdelen.

Trusten Wup!
pi_32557630
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 05:22 schreef F4iTH het volgende:
Eigenlijk is Roel al vanaf de eerste dag mijn favoriet geweest. Maar ik vind dat hij juist nu mag gaan. Tot nu toe wilde ik hem er niet uit hebben. Hij had nog een relatie "open" staan. Ik gunde bepaalde mensen die pret niet bij zijn vertrek. Maar die relatie is er eindelijk van gekomen en is nu op z'n hoogtepunt. Bovendien zijn die bepaalde mensen waar ik het eerder over had al eruit.
Nu mag ie van mij best vertrekken. Zoals ie zelf al zei vandaag: Het gaat hem niet zozeer meer om de geldprijs, hij heeft de hoofdprijs (Dido) al binnen.
Roel is eigenlijk degene die ik het geld het meest misgun, ik hoop nog steeds dat hij zijn rookgeld ook nog kwijtraakt.
de anderen lijken me minder geldbelust, of weten dat beter te verbergen
quote:
Wie er nu moet vertrekken? Maakt me eigenlijk geen moer meer uit want degenen die ik niet mocht (Chantal, Tanja en Menno) zijn al weg. Als ik zou moeten kiezen, dan Lieske, Nathalie en Ingrid als eerst eruit.
dan hou je een aantal mensen over die ik er het liefst uit wil: Roel & Joost
Roel vanwege de onderlinge verhoudingen.
en Joost omdat ik gewoon echt alles aan hem vreselijk vind

mijn finale: Lieske, Ingrid of Dido [afhankelijk van hoe het zich verder ontwikkeld], Rob
pi_32557631
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 05:38 schreef F4iTH het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje op zoeken.
Nog eventjes wat nazorg...
Trusten Wup!
dag dag
pi_32557806
Goeiemorgen beste mede-losers
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32557837
Gezellig hier
  vrijdag 25 november 2005 @ 07:39:56 #15
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32557873
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 07:29 schreef doka het volgende:
Gezellig hier
Tis wat je er van maakt
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  vrijdag 25 november 2005 @ 07:47:31 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32557911
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 05:48 schreef Wup het volgende:

[..]

Roel is eigenlijk degene die ik het geld het meest misgun, ik hoop nog steeds dat hij zijn rookgeld ook nog kwijtraakt.
de anderen lijken me minder geldbelust, of weten dat beter te verbergen
[..]

mijn finale: Lieske, Ingrid of Dido [afhankelijk van hoe het zich verder ontwikkeld], Rob
dat rookgeld heeft hij terug gehad
mijn finale: Joost, Ingrid, Rob rn Lieske
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32557913
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 07:39 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Tis wat je er van maakt
Hoi
  vrijdag 25 november 2005 @ 07:49:48 #18
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32557926
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 07:47 schreef doka het volgende:

[..]

Hoi

Ik heb wel medelijden met Lieske hoor, die zal zich alleen voelen nou.
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
pi_32557962
Lieske
pi_32557968
Goedemorgen.
Als ik werk had hoefde ik hier niet te zitten kijken.
pi_32557980
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 07:56 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen.
Mogguh
pi_32558024
Ik vind de échte toneelspelers toch echt Rob, Naat en Joost hoor.
Lieske moet niet zeuren, als je zo jong bent moet je helemaal niet mee doen aan BB vind ik.
Roel en Didio zijn nog steeds mijn favoriet.
Groetjessssssss
pi_32558027
Mogguh allemaal op deze witte dag.
Lekker de dag beginnen met een

Het zal nu toch wel wat rustiger worden in het huid nu die roddeltante er uit is.
Maar gelukkig weer iemand minder om je aan te ergeren.

Zeker in Finale: Lieske, Rob.
Twijfelgevallen: Joost, Dido, Roel, Ingrid.
Absoluut niet in Finale: Nathalie
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_32558035
Goedemorgen doka.
Als ik werk had hoefde ik hier niet te zitten kijken.
pi_32558059
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 08:05 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen doka.
Hallo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')