Ja, die Delic only track van Vloeistof was erg geslaagd én uniek.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik gok en hoop dat er een paar Delic-only nummers tussen zitten.
edit:
Nou daar issie dan:
[afbeelding]
Ik las shit over "next level" en "veel te verre hoes", maar wat ik hier nou van moet vinden...Ik weet het nog niet hoor...
deze versie staat ook in 't klein op state dus 't is wel de echte...
En paar foto's van de clip opname:
+http://www.statemagazine.nl/forum.php/article?data[articleid]=745
copypaste zonder +
Dip Saus was idd héél erg vet. Dus ik hoop op meer van die shit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:33 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ja, die Delic only track van Vloeistof was erg geslaagd én uniek.
Tja, spannende hoesIk had wel wat meer verwacht.
Die cd zou dit jaar uit moeten komen, maarja dat kan ook December zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:57 schreef Catch22- het volgende:
Ik wil het nog wel ff zien.. Dip Saus was wel oke op zich
optreden van Jawat! op fabchannel is dope.. Het wordt wel tijd dat Typhoon een CD uitbrengt want zijn optredens beginnen een beetje hetzelfde te worden..
nee de letter zijn van bling blingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:43 schreef XxxPimxxX het volgende:
Zou die cd-cover trouwens met stof zijn? Het lijkt alsof de hoes is ingescand en dan zie je overal haartjes naast de letters.
Het is schimmel, geen bling.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:09 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
nee de letter zijn van bling bling
dude, stickert is op die foto net Cheddar Bob uit 8 Milequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:34 schreef Martuh het volgende:
Eerder effe de link naar foto's uitgewerkt.
Dit zijn dus de foto's van de clipshoot van Hoedenplank:
[afbeelding]
Staat op Rayacties van Raymzter.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
waar kan je die levenslessen horen?of is die oud? snap het niet meer
![]()
Ja die is oudquote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
waar kan je die levenslessen horen?of is die oud? snap het niet meer
![]()
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=25341877quote:Op zondag 15 januari 2006 16:15 schreef nbhardstyle het volgende:
zou het optreden van noorderslag nog ergens te downloaden zijn?
Had ik ook, dat begin is ook zo vet. Eerst een hoog stemmetje en dan fwhooof lager totdat je denk dat t niet meer lager kan en dan nog net wat meer, en komt de beat inklappen. Vette shit hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef S-Two het volgende:
Ik vond hoedenplank trouwens wel lekker hoor, hoe vaker je hem hoort, hard door die speakers knallen!
http://www.nalden.net/comments.php?id=312_0_1_0_Cquote:Eigen Wereld is het derde album van Opgezwolle en HOTEL creëerde hier de perfecte hoes bij. Opgezwolle van buiten. Eigen Wereld van binnen. Allereerst is er geëxperimenteerd met de kunstof hoes die zo als echt leder door kan. Daarnaast is er voor het boekje ofwel de Eigen Wereld een onconventionele beeldbewerking en druk techniek toegepast. Die shit komt uit 6002 kill! Dit alleen voor die gelimiteerde speciale editie van duizend stuks. Niet dat de normale editie gewoontjes is want deze komt abnormaal retro in de winkels te liggen. We nemen even een kijkje...
Zoals je hierboven en hieronder ziet is de hoes letterlijk opgezwolle. Humor is het niet?! Ok ik zie overal wel een stukje humor maar dit is toch gewoon gruwlijk!? Juist.
Die stylo is dus in de hoes gepompt. Niet dollen maar pompen zeg maar.
Eenmaal opengeslagen treden we die Eigen Wereld binnen.
Secuur gebonden met touw. Hoe bedoel je oog voor detail.
De volgende pagina's zijn de Eigen Wereld van Opgezwolle. Vat je um?
Tracklist & Credits ontbreken natuurlijk niet.
De plek waarop de gifzwarte Eigen Wereld cd rust is ook bijzonder.
Niet alleen de zachte druk knop in het midden...
Maar diegene die het album 'draagt' hahahahahahahaha. Herken je'em?
Houtskool stylo sjeweet.
Ja, die huisstijl is behoorlijk swart/wit haha.
Je ziet het. Een speciaal stukje kunst puur als verpakking voor de cd waar ik het nog niet eens over gehad heb. Kippevel aan een stuk door. Als je dacht dat Hoedenplank het toppunt was heb je het mis! Ik kan wel vertellen waarom Balans met Josje & Shyrock mij kippenvel bezorgt, of waarom ik geil op die sample uit Volle Kracht met Winne of waarom ik helemaal hype wordt van Ogen Open maar leuker is zelf oordelen natuurlijk. Delic is hoe dan ook baas boven baas en Sticks & Rico zijn modderfokkin' terug van nooit weggeweest! Acht wattevak praat ik, ik ga lekker verder met die repeat-all want ik ga hoe dan ook emigreren naar die Eigen Wereld.
Woensdag 18 januari is de release-party die he-le-maal los gaat daar in de Hedon van Zwolle waar het album voor de aanwezigen te koop is. De donderdag daarna zal je het album wellicht kunnen vinden op internet maar misschien dat je door zo'n update als deze het album bij je favoriete platenboer ophaalt.
nee hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:45 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik blij dat ik al 2 weken geleden ofzo de limited edition via bol.com besteld heb
Volgens mij gaat het lastig worden om er nu nog 1 te regelen..
Bij de release party ligt ie wel denk ik. Dan koop ik em iig gelijk duw ik em in mn jas, en geef ik die aan de garderobe, moet lukken lijkt me.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:45 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik blij dat ik al 2 weken geleden ofzo de limited edition via bol.com besteld heb
Volgens mij gaat het lastig worden om er nu nog 1 te regelen..
Ja als je daar heen gaat moet het lukkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Bij de release party ligt ie wel denk ik. Dan koop ik em iig gelijk duw ik em in mn jas, en geef ik die aan de garderobe, moet lukken lijkt me.
Bij de Free Record Shop, snel, rennen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:12 schreef Hellrazor het volgende:
ik wil de le ook waar kan ik die nog halen ?
waaaaaaaaaaaaaaaaat :| ik heb al centjes gedokt voor die van bol.comquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:34 schreef XxxPimxxX het volgende:
Het schijnt trouwens dat er een kleine rel is rondom de limited edtion. Plato (cd-winkel in oa Zwolle) heeft alle 1000 exemplaren opgekocht en nu is er niets meer over voor de rest, die al wel bestellingen hebben.
Ach, wat maakt het uit, Plato gaat morgen de verkoop doen in Hedon
ze gaan er 500.000 verkopen in totaal, dus zeker wel limitedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:35 schreef Mip1988 het volgende:
ja hallo 1000.. dan isie niet meer limited... maar extreme limited
Daarom had ik dus alleen een linkje gepost maarja...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:24 schreef Martuh het volgende:
Ik wilde die special edition hoes nog helemaal niet zien!![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:20 schreef S-Two het volgende:
Fuck, ik wil die limited ook!
Moet je ff de dichtstbijzijnde Plato bellen, en vragen of je 'm kan reserveren. Maandag komt 'ie uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:20 schreef S-Two het volgende:
Fuck, ik wil die limited ook!
Ik ga morgen wel ff langs plato in Groningen, woon er toch vlakbijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Moet je ff de dichtstbijzijnde Plato bellen, en vragen of je 'm kan reserveren. Maandag komt 'ie uit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Mip1988 het volgende:
hier een zoethoudertje voor Eigen Wereld... alle exclusives en onbekende tracks
-hele lijst-
Thanks. Alleen jammer dat Rapidshare je na een bepaald aantal MB 80 min laat wachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Mip1988 het volgende:
Thnx, miste d'r nog een stuk of 6.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Mip1988 het volgende:
-lijst-
Kan niemand al die tracks gewoon in 1 rar gooien en op rapidshare dumpen? Dit gaat niet opschieten natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Mip1988 het volgende:
-knip-
Maak een .rar bestand in twee delen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:23 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb 300mb aan internet tracks van Opgezwolle, Jawat en Typhoon
Maar dat past niet op rapidshare
maar wel op filefrontquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:23 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb 300mb aan internet tracks van Opgezwolle, Jawat en Typhoon
Maar dat past niet op rapidshare
haha ik heb precies hetzelfde gedaan, maar eventjes afwachtenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:24 schreef Chahid het volgende:
De nieuwe site van opgezwolle staat online.
En de limited edition, heb ik zowel bij plato als bij Bol.com besteld. Hopen dat ik er eentje kan krijgen en misschien wel twee!
Ja man, inderdaad, maar beter als ik er in ieder geval één heb.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
haha ik heb precies hetzelfde gedaan, maar eventjes afwachten
idd en als je dr 2 hebt mooi 1 dr van voor een mooi bedrag verkopen ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:44 schreef Chahid het volgende:
[..]
Ja man, inderdaad, maar beter als ik er in ieder geval één heb..
Offtopic:
Ik ben twee dagen ouder dan jij,.
Ja deal, als ik er geen heb, dan neem ik aan dat je hem aan mij verkoopt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
idd en als je dr 2 hebt mooi 1 dr van voor een mooi bedrag verkopen ofzo![]()
bejaarde!![]()
komt goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:32 schreef Chahid het volgende:
[..]
Ja deal, als ik er geen heb, dan neem ik aan dat je hem aan mij verkoopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |