Dit topic is nogal genant, maar ik hoop dat jullie er serieus op kunnen reageren. Ik zit al ongeveer 2a 3 jaar in twijfel over een ?mogelijke? SOA, waardoor ik heel onzeker ben op sexueel gebied en nog steeds op mijn 20ste niet ontmaagd ben.. ik heb zat kansen gehad en als man sla je die niet zo snel af dus dat zegt wel wat. Ik ben 2 jaar geleden hiervoor bij de dokter geweest en ik vond toen dat hij heel kort en amper keek en zei dat het normaal was maar ik heb nog nooit zoiets gezien en ik vind het er vrij "goor" uitzien.
Waar gaat het nou om: Het gaat om groepjes bobbeltjes/bultjes onder de huid van mijn penis en een rij van kleine puistjes/bobbeltjes/blaasjes op mijn eikelrand die enigzins wit zijn.
Ik heb de url van een vrij fatsoenlijk plaatje hieronder staan, het is niet super ranzig maar niet bepaald smakelijk ofzo. Ik ben dus heel onzeker en zou hopelijk van iemand die dit al eens eerder heeft gezien of over gehoord heeft wat advies/verklaring/uitleg krijgen.
Plaatje:
http://home.casema.nl/tseor/pic.jpgOver dit plaatje nog, het is overduidelijk te zien (niet zo erg op het plaatje) en voelt echt als een ribbel aan bultjes die om me hele eikel loopt..
Graag reageer serieus of reageer niet.