Hij zal voortleven in ieders gedachten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:56 schreef zoalshetis het volgende:
rudi carell, maar die zal wel niet meer zo lang succesvol zijn...
Oh ben jij d'r ook weer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:01 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hij zal voortleven in ieders gedachten.
Neen.quote:
Rebecca Romijn heeft alleen Nederlandse roots, ze is zelf geloof ik niet in NL geboren.quote:
Bart Becht, de best betaalde CEO van de UK. Verdient incl. optiepaketten en bonussen zo'n 20 miljoen Pond dit jaar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:51 schreef zoalshetis het volgende:
en dan hebben we nog een puisantrijke nederlander in engeland zitten, las ik laatst. maar die doet geloof ik niet in amusement.
He bah, ik had al bijna blij willen posten dat er geen voetballers worden genoemd, lees ik deze post...quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:45 schreef zoalshetis het volgende:
en er zijn natuurlijk ook wel wat voetballers die het in het buitenland goed doen.
Nou, dat valt wel een beetje mee, hoor. Die hebben in het buitenland net zo'n kleine aanhang als in ons eigen land, dus is dat succesvol te noemen? Ik bedoel, The Gathering, heerlijke band, maar de mensen kennen de band niet. Within Temptation is door enkele hitjes wel iets bekender en doet het goed bij de onze buren in het oosten. En de rest. Epica is jong, op zich talentvol, ben benieuwd. After Forever doet het redelijk in zuid- en middenamerika.... maar om een lang verhaal kort te maken, dit is niet echt succesvol...quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:44 schreef blessed19 het volgende:
the gathering/whitin temptation/after forever/haatstrijd/heideroosjes/anouk/epica/enz...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |