quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht even, Joohanna heeft gestemd? Daar ben ik het niet mee eens.
Cuall?
edit: Ik zie het al.
Joohanna het is behoorlijk irritant om t spel zo in de war te schoppen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Joe bent niet heel erg objectief denk ik!
Rita heeft gesproken. Helaas Joohanna, dat wordt ergens anders asiel aanvragen. Misschien mag je daar dan wel gaan stemmenquote:
Zal ik mijn motivatie dan gewoon maar even posten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Joohanna het is behoorlijk irritant om t spel zo in de war te schoppen.
Posten mag je hier gewoon maar niet stemmen.
Ja maar nu kappen , is niet meer zo leukquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Toch was het wel een staaltje mooie reclame dacht ik zo.![]()
Joh, laat Joo nu effe. Ze heeft nu haar ding gedaan en gaat zo wel strijken of zoiets.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Joohanna het is behoorlijk irritant om t spel zo in de war te schoppen.
Posten mag je hier gewoon maar niet stemmen.
vakbond voor asielzoekers zonder statusquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga mijn vakbond eens even benaderen denk ik!
PLeurt op met je motivatie je wilde niet eens bier voor me halen !quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Zal ik mijn motivatie dan gewoon maar even posten?![]()
quote:
jajaja de boodschap is duidelijk........quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Joohanna, ik heb gisteren al gezegd dat ik het prima vind dat je hier gezellig mee kletst, maar ik zou je toch willen vragen om de boel niet te lopen verzieken.
En "joe" schrijf jij tenminste goed, waar Bommie met het slappe "you" aan de gang blijft!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Toch was het wel een staaltje mooie reclame dacht ik zo.![]()
Typ ik bruin of zo?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
vakbond voor asielzoekers zonder status![]()
Is dat nieuw?
Och wilhelmina kuttje komt ook om de hoek kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef demins het volgende:
[..]
En "joe" schrijf jij tenminste goed, waar Bommie met het slappe "you" aan de gang blijft!
Vraag maar aan Jacques Plafond
Wil je dan wel nog even Jappie in de juiste volgorde zetten??quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------>
Maurisico----------------->
Jappie---------------------> Wickedangel
Motivatie: Heb me gisteren gek gelachen om zijn post dat hij er vandoor ging omdat hij ons "gezeik" zat was. Geen geslijm dus zoals een aantal anderen, maar een vent met ballen.
De nieuwe stand is dan:
Versabommie--> 0
Maurisico--------> 0
Jappie------------> 2
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
Verschillen in dialect moeten er zijn!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef demins het volgende:
[..]
En "joe" schrijf jij tenminste goed, waar Bommie met het slappe "you" aan de gang blijft!
Vraag maar aan Jacques Plafond
Goedemorguh Rancune?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:23 schreef teamlead het volgende:
ik ga stemmen
Nou vooruit dan, omdat je het zo vriendelijk vraagt. Maar van streepjes en pijltjes heb ik geen kaas gegeten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Wil je dan wel nog even Jappie in de juiste volgorde zetten??![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |