HAHAHA, HIJ HEP HET VERANDERT EN NU LIJKT HET NET OF MIJN STEM EEN SCHEET IS!!!!!!111111quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:54 schreef Jappie het volgende:
Ik bedoel...dat je poep praat wist ik al een tijdje, maar dit is toch net weer ff een brug verder![]()
Vluchten kan niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen brutale vlerk!![]()
![]()
![]()
Brug verder?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Willen wij dat horen ?![]()
Ik bedoel...dat je poep praat wist ik al een tijdje, maar dit is toch net weer ff een brug verder![]()
Eg nie! Rotterdamse valt op Utregter? Forget it.... zeker als ie gek is op FC Utreg...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:59 schreef Jappie het volgende:
Face it CC...je bent volledig in de ban van die utrechtse loverboy![]()
Wat ben jij een achterbakse lammergier!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:58 schreef APK het volgende:
[..]
HAHAHA, HIJ HEP HET VERANDERT EN NU LIJKT HET NET OF MIJN STEM EEN SCHEET IS!!!!!!111111![]()
![]()
![]()
Doe dat nou niet...straks post die dwaas nog een foto van zijn gereedschap.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Eg nie! Rotterdamse valt op Utregter? Forget it.... zeker als ie gek is op FC Utreg...![]()
Als je mij wilt bekoren moet je wel wat meer in huis hebben dan een vlotte babbel...![]()
Ja en?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:04 schreef Jappie het volgende:
Doe dat nou niet...straks post die dwaas nog een foto van zijn gereedschap.![]()
Ik zeg niet dat het veel voorstelt...ik bedoel...ik heb daar zelfs helemaal geen weet van...maar ik zit hier net aan mijn 5de broodje...dat wou ik wel gewoon binnenhouden.quote:
Relaxxxxxxxquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:06 schreef Jappie het volgende:
Ik zeg niet dat het veel voorstelt...ik bedoel...ik heb daar zelfs helemaal geen weet van...maar ik zit hier net aan mijn 5de broodje...dat wou ik wel gewoon binnenhouden.![]()
Mag ik informeren wat er met die eerste vier broodjes is gebeurd? Ik moet nog stemmen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het veel voorstelt...ik bedoel...ik heb daar zelfs helemaal geen weet van...maar ik zit hier net aan mijn 5de broodje...dat wou ik wel gewoon binnenhouden.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:30 schreef demins het volgende:
Mag ik informeren wat er met die eerste vier broodjes is gebeurd? Ik moet nog stemmen!![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:39 schreef demins het volgende:
![]()
Ik heb ook nog diversen drank in huis!
![]()
Die zijn momenteel bezig de innerlijke Jap te versterken; bedankt voor jouw oprechte belangstellingquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:30 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik informeren wat er met die eerste vier broodjes is gebeurd? Ik moet nog stemmen!![]()
Reed zeker voor aan in de file...quote:
Ik moest toch meer in huis hebben dan een vlotte babbel, muts!quote:
Om mij te bekoren moet je meer hebben dan een vlotte babbel en drank in huis...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:44 schreef demins het volgende:
Ik moest toch meer in huis hebben dan een vlotte babbel, muts!![]()
Die ga ik niet inkoppen hoor....quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Om mij te bekoren moet je meer hebben dan een vlotte babbel en drank in huis...![]()
Hoeft ook niet... kansloze actie!quote:
Maar het is een begin! Zoveel is duidelijk! Je mag je verlanglijstje indienen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Om mij te bekoren moet je meer hebben dan een vlotte babbel en drank in huis...![]()
Goh...je bent ook geboren in rotjeknor?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Eg nie! Rotterdamse valt op Utregter? Forget it.... zeker als ie gek is op FC Utreg...![]()
Als je mij wilt bekoren moet je wel wat meer in huis hebben dan een vlotte babbel...![]()
Hoeveel dagen hou je het vol?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:54 schreef demins het volgende:
Maar het is een begin! Zoveel is duidelijk! Je mag je verlanglijstje indienen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |