En ik ga net als Gert even een paar stemmen ronselen uit de lijst van meer dan 40 mensen die nooit stemmen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:24 schreef MissHobje het volgende:
Lekker dan ik ben volgende week naar Parijs enzo...
Mee eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Snap het nou, het is niet eerlijk!
Zij weet totaal niet wat zich afspeelt de komende dagen, dus haar stemmen zijn nergens op gebaseerd. Zij weet niet eens wie er zaterdag uit moet.
De regel was altijd duidelijk: Als je er niet bent mag je niet stemmen en in een nominatieronde sta je dan automatisch genomineerd. Laat het lekker aan de kiezers over of ze Day wegstemmen of niet.
Ik ben het wel met je eens en zit nu wel met een dilemmaquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Snap het nou, het is niet eerlijk!
Zij weet totaal niet wat zich afspeelt de komende dagen, dus haar stemmen zijn nergens op gebaseerd. Zij weet niet eens wie er zaterdag uit moet.
De regel was altijd duidelijk: Als je er niet bent mag je niet stemmen en in een nominatieronde sta je dan automatisch genomineerd. Laat het lekker aan de kiezers over of ze Day wegstemmen of niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef cuall het volgende:
Graag hoor ik wat de rest hiervan vindt en zal me daar dan naar richten (leve de democratie)
Lieverd als je voor Day stemt wil je dan wel ff Day haar naam achter Jappie zette en niet Jappie zelfquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier de stem van DAY
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead
Maurisico----------------->
Jappie---------------------> Wickedangel, Jappie
Motivatie:
Jappie, deze om het goed te maken.
De nieuwe stand is dan:
Versabommie---> 2
Jappie------------> 4
Maurisico--------> 0
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Geef Jappie trouwens even een sanctie, die heeft net op zichzelf gestemd.![]()
Lieverd dat zegt APK toch ook al, in de post boven jou?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieverd als je voor Day stemt wil je dan wel ff Day haar naam achter Jappie zette en niet Jappie zelf![]()
Ben nog niet helemaal wakker geloof ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieverd dat zegt APK toch ook al, in de post boven jou?
En wat hadden we nou afgesproken over niet het hele stembiljet mee-kopiėren bij een reply?![]()
Ik wil eerst graag de steminstructies even weten voor ik mijn mening bepaal: clib37@hotmail.comquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef cuall het volgende:
Graag hoor ik wat de rest hiervan vindt en zal me daar dan naar richten (leve de democratie)
Ik vind een volmacht niet terecht.. Een beetje inzet mag van de deelnemers toch wel verwacht wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:45 schreef cuall het volgende:
VRIENDELIJK VERZOEK
![]()
Graag hoor ik jullie mening over het gebruik van volmachten.
EiNDE VERZOEK
![]()
Laten we gewoon deze stem doorgaan die je heb gedaan van Day.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:45 schreef cuall het volgende:
VRIENDELIJK VERZOEK
![]()
EiNDE VERZOEK
![]()
Ik vind een volmacht ook niet kunnen. Niet aanwezig en niet kunnen stemmen, das dan jammer. Laat de rest dan maar beslissen of ze Day er in houden tot ze terug is of niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:45 schreef cuall het volgende:
VRIENDELIJK VERZOEK
![]()
EiNDE VERZOEK
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:45 schreef cuall het volgende:
VRIENDELIJK VERZOEK
![]()
EiNDE VERZOEK
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:27 schreef APK het volgende:
[..]
En ik ga net als Gert even een paar stemmen ronselen uit de lijst van meer dan 40 mensen die nooit stemmen.
Hallo allen,quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier de stem van DAY
STEMBILJET
![]()
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead
Maurisico----------------->
Jappie---------------------> Wickedangel, Day
Motivatie:
Jappie, deze om het goed te maken.
De nieuwe stand is dan:
Versabommie---> 2
Jappie------------> 4
Maurisico--------> 0
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:44 schreef cuall het volgende:
[..]
BESLUIT GEBRUIK VOLMACHT<O)
Gezien de voorgaande reacties heeft CU-Hummie het gebruik van volmachten NIET toegestaan.
De stem van Day komt hiermee te vervallen, zij had vandaag, zoals Snaptnix heel tercht opmerkte ook zelf haar stem nog uit kunnen brengen.
EiNDE BERICHT
![]()
Ik zit veilig thuis, en ik hoef gelukkig ook niet naar A'dam! Lief dat je je zorgen maakt!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:47 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hallo allen, iedereen al veilig thuis? hoorde op de radio richting A'dam een file van 67 km!!!![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:57 schreef demins het volgende:
Versabommie, die woont toch in Amsterdam? Al een tijdje niks van gehoord!
quote:
quote:
....voor iedereen die het hier gemist heeft Smoelenboek bb-forumers deel 2quote:Op donderdag 17 november 2005 17:22 schreef Joohanna het volgende:
Dan ik ook maar effies met de billetjes bloot..........
Je laat je oren nu naar een paar mensen hangen en dat is niet de meerderheidquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:44 schreef cuall het volgende:
[..]
BESLUIT GEBRUIK VOLMACHT
![]()
Gezien de voorgaande reacties heeft CU-Hummie het gebruik van volmachten NIET toegestaan.
De stem van Day komt hiermee te vervallen, zij had vandaag, zoals Snaptnix heel tercht opmerkte ook zelf haar stem nog uit kunnen brengen.
EiNDE BERICHT
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |