Puzzelen? Zo lastig was de oplossing niet. Ik wist het meteen. Er was niet voor niets een 2de stemronde.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef farceman het volgende:
[..]
Scanman hoe laatw as je achter al de nominatie's?was wel ff puzzelen nl. he.
Oh ja, over die sanctie hoor je niets!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:04 schreef essie05 het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel een stunt hoor.Aan de andere kant zou het voor Roel wel erg zuur zijn als hij voor de 2de keer zijn geld kwijtraakt.
Heeft Dido nou eigenlijk nog een sanctie gekregen m.b.t de nicotinepleisters die Naat vond?
weer?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weer iemand die op Gert loert![]()
helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik de enige die de ex-bewoners (incl. Chantal nu) in de studio leuker vind om naar te kijken... dan wat de bewoners in het huis doen?
Vooral Linda![]()
ach.. vergeleken met die hoofdprijs is die 5000 maar een fooiquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Lieske zegt een vaag iets tegen Rikkert... weg 5000 euro.
Onzin. Lieske en Joost kunnen net zo goed beiden weer op Roel gestemd hebben, dan zijn er ook 2 genomineerden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:19 schreef sleepy1958 het volgende:
Nog een keer dan. Rob's nominatie was live te zien. Lieske dus. Na nominatieronde
waren er maar twee genomineerden. zelfs op de kleuterschool weten ze dan dat
IEDEREEN op lieske moet hebben gestemd (behalve lieske zelf dan). Dit is besproken
in de groep toen ze een tweede keer moesten stemmen en TWEE namen moesten
noemen.
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:14 schreef teamlead het volgende:
[..]oke.. ik hou er rekening mee
overigens: Shakira kan buikdansen![]()
![]()
Toen Chantal er nog in was viel er nog wat te beleven, qua kampen.quote:
Die zou ook nog kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:14 schreef bankrupcy het volgende:
Ik hou het hier op:
Roel: Lieske & Joost
Rob: Lieske & Dido
Nathalie: Lieske & Rob
Joost: Lieske & Roel
Dido: Rob & Lieske
Lieske: Rob & Dido
Ja echt heel belachelijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Lieske zegt een vaag iets tegen Rikkert... weg 5000 euro.
wat!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik heb alles al dat mijn hartje begeert.![]()
(Joehoe, Bokaj, hier heb je je teiltje weer terug!)
Ach kom op zeg..quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:12 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo.
Dido trok dan wel d'r mond open, maar werd wel platgeluld door Chantal. (En ik was het niet vaak met Chantal eens, maar gaf haar wat dat betreft wel gelijk. Dido bleef maar doorzeiken over haar nominaties).
Sterker nog, zelfs 19-jarige Lieske kon ze niet aan.
Ze dacht er dan wel anders over, maar dat ligt weer aan d'r hoogmoedwaanzin.
Neeeeeheee dat kan niet!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zou ook nog kunnen inderdaad
Ik ookquote:
Ja dat vind ik ook... dat mag van mij ook de finale worden. Ik gun het ze alledrie.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
helemaal mee eens!!!
alleen Lieske, Ingrid en Joost nu nog te pruimen in het huis
dat enge kwartet moet snel ingekrompen worden
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:21 schreef jette het volgende:
Ik denk deze:
lieske: 1. roel 2. dido
rob: 1. lieske 2. dido
roel: 1. lieske 2. joost
joost: 1. roel 2. lieske
dido: 1. lieske 2. rob
nathalie: 1. lieske 2. rob
alleen andere volgorde dus.
Wat sneu nou. Dan heb ik het toch sneller voor elkaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:19 schreef itsme het volgende:
[..]
weer?![]()
Ik loer al jaren op hem hoor.![]()
* zonnebril opzetquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:15 schreef sleepy1958 het volgende:
zijn jullie dan allemaal ziende blind. die twee zijn gewoon zo zwaar verliefd op elkaar.
doet gewoon pijn aan je ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |